IMDB 5.3

خلاصه داستان فیلم گرگ وحشی

Lobo Feroz یک فیلم درام، ترسناک و هیجان انگیز اسپانیایی-اروگوئه‌ای محصول ۲۰۲۳ است که در حال بازسازی فیلم Big Bad Wolves محصول ۲۰۱۳ است. این فیلم به کارگردانی گوستاوو هرناندز ایبانز و در نویسندگی ناوت پاپوشادو ساخته شده است. در این فیلم خاویر گوتیرز، آدریانا اوگارته و روبن اوچاندیانو در کنار خوانا آکوستا، مانو وگا، آنتونیو دچنت و فرناندو تجرو به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم در مورد کارآگاهی به نام دانیل (خاویر گوتیرز) است که در تعقیب یک مظنون به قاتل کودک بود، اما به دلیل این جنایت دستگیر شد، اما پس از یک خطای اداری آزاد شد. کارآگاه مادر کودک مقتول را برای اجرای عدالتی که سیستم حقوقی نمی تواند اجرا کند، استخدام می کند.

کارآگاه دانیل و مادر کودک مقتول، ماریا (آدریانا اوگارته)، شروع به تحقیق در مورد این پرونده می کنند. آنها متوجه می شوند که مظنون اصلی، مردی به نام رافائل (روبن اوچاندیانو)، یک روانپزشک است که در یک مرکز درمانی برای کودکان کار می کند.

کارآگاه دانیل و ماریا به مرکز درمانی نفوذ می کنند و شروع به جمع آوری شواهد علیه رافائل می کنند. آنها متوجه می شوند که رافائل یک قاتل سریالی است که کودکان را به قتل می رساند.

کارآگاه دانیل و ماریا باید قبل از اینکه رافائل بتواند دوباره دست به جنایت بزند، او را دستگیر کنند.

Lobo Feroz یک فیلم مهیج جنایی خوب است که با بازی خوب بازیگران و کارگردانی پرتنش، مخاطب را تا انتهای فیلم درگیر می کند. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با پیامی آموزنده در مورد اهمیت عدالت ارائه می دهد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می کنیم:

نکات مثبت:

  • بازی خوب بازیگران، به ویژه خاویر گوتیرز و آدریانا اوگارته
  • کارگردانی پرتنش و جذاب
  • داستان جذاب و پرکشش
  • پیام آموزنده در مورد اهمیت عدالت

نکات منفی:

  • پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، Lobo Feroz یک فیلم مهیج جنایی خوب است که برای طرفداران این ژانر مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران و کارگردانی پرتنش ارائه می دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x