IMDB 7.8

خلاصه داستان فیلم من شیطان را دیدم

من شیطان را دیدم (۲۰۱۰) یک فیلم دلهره‌آور روان‌شناختی کره جنوبی به کارگردانی کیم جی-وون و نویسندگی کیم گی-هون و کیم جی-وون است. در این فیلم لی بیونگ-هون، گونگ یو، چویی مین-سیوک، و کیم سو-یون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد کیم سو-هیون (گونگ یو)، یک مامور ویژه نیروهای ویژه است که همسر باردارش را به دست یک قاتل سریالی به نام کیم جو-وون (لی بیونگ-هون) از دست می‌دهد. سو-هیون که از این اتفاق به شدت خشمگین شده است، تصمیم می‌گیرد تا جو-وون را پیدا کند و او را بکشد.

سو-هیون با کمک پلیس جو-وون را پیدا می‌کند و او را به دام می‌اندازد. اما جو-وون یک قاتل ماهر و خطرناک است و سو-هیون به راحتی نمی‌تواند او را شکست دهد. در عوض، سو-هیون و جو-وون در یک بازی مرگ و زندگی درگیر می‌شوند که هر دوی آنها را به مرز جنون می‌کشاند.

من شیطان را دیدم یک فیلم خشن و پرتنش است که به بررسی موضوعاتی مانند انتقام، خشم، و جنون می‌پردازد. این فیلم با بازی‌های درخشان لی بیونگ-هون و گونگ یو و کارگردانی استادانه کیم جی-وون، یکی از بهترین فیلم‌های دلهره‌آور کره جنوبی است.

نکات مثبت

* بازی‌های درخشان لی بیونگ-هون و گونگ یو
* کارگردانی استادانه کیم جی-وون
* داستان جذاب و پرتنش

نکات منفی

* خشونت بیش از حد برای برخی از مخاطبان

در مجموع

من شیطان را دیدم یک فیلم دلهره‌آور روان‌شناختی خشن و پرتنش است که به بررسی موضوعاتی مانند انتقام، خشم، و جنون می‌پردازد. این فیلم با بازی‌های درخشان لی بیونگ-هون و گونگ یو و کارگردانی استادانه کیم جی-وون، یکی از بهترین فیلم‌های دلهره‌آور کره جنوبی است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x