IMDB 6.4

خلاصه داستان فیلم غارتگران

دانلود فیلم غارتگران Predators 2010

گروهی از جنگجویان زبده، در حال سقوط آزاد به هوش می آیند و موفق می شوند با استفاده از چتر نجات در یک جنگل فرود آیند. طولی نمی کشد که آن ها در می یابند روی یک سیاره دیگرند و اکنون موجوداتی بیگانه به دنبال شکار آنها هستند. اکنون تنها راه آنها برای زنده ماندن در این بازی مرگبار، همکاری است.

فیلم غارتگران در سال ۲۰۱۰ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و ماجراجویی و فانتزی به تولید رسیده است. غارتگران توسط Nimród Antal کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Adrien Brody و Laurence Fishburne و Topher Grace اشاره کرد.

در این راه‌اندازی مجدد/بازسازی شکار جنگل نامرئی-بیگانه که توسط رابرت رودریگز ساخته شده بود، انتخاب بسیار بعید است که آدرین برودی خود را جمع و جور کند، کمربند گلوله را ببندد و فرمان‌های نظامی را اجرا کند. بر خلاف جیک جیلنهال یا رابرت داونی جونیور، دو پیوند اخیر دیگر از اردوگاه مستقل هیجان‌انگیز به فلک اکشن پرفروش، برودی واقعاً نمی‌تواند آن را هک کند، حساسیت به سوراخ شدن سوراخ‌های بینی‌ اش همیشه باعث تضعیف می‌شود. در غیر این صورت، این یک تقلید گنگ و بدون الهام از نسخه اصلی است، با دهانه ای کم رنگ آزاردهنده که گروهی از قاتلان، سربازان و قاتل های بین المللی از آسمان به سیاره ای بیگانه می افتند، که ظاهراً به طور تصادفی از زندگی خود در زمین جدا شده اند. این راه‌اندازی با نوآوری‌ های رودریگز تا حد زیادی محدود به جزئیات بی‌ اهمیت از اینکه چه کسی چه کسی را شکار می‌کند. با وجود اینکه خوشبختانه آرنولد شوارتزنگر در هیچ کجا دیده نمی شود، به چیزی نزدیک به عکس اصلی نیست. این سومین پروژه هالیوودی کارگردان مجارستانی نیمرود آنتال است، و او هنوز اولین فیلم شیک و ترسناک خود، Kontroll را که در شبکه لوله بوداپست فیلمبرداری شده بود، بهتر نکرده است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x