IMDB 6.3

خلاصه داستان فیلم سریع و خشن 10 فست ایکس

دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ فست ایکس Fast X 2023

پایان راه آغاز می شود. Fast X، دهمین فیلم در حماسه Fast and Furious، فصل‌های پایانی یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای جهانی سینما را آغاز می‌کند، که اکنون در دهه سوم خود قرار دارد و همچنان با همان بازیگران اصلی و شخصیت‌هایی که در زمان شروعش بود، قوی است. در طول بسیاری از ماموریت‌ها و در برابر شانس‌های غیرممکن، Dom Toretto (وین دیزل) و خانواده‌اش از هر دشمنی که در مسیر خود قرار گرفته‌اند، پیشی گرفته، عصبی شده‌اند و پیشی گرفته‌اند. اکنون، آنها با کشنده‌ترین حریفی که تا به حال با آن روبرو بوده‌اند روبرو می‌شوند: تهدیدی وحشتناک که از سایه‌های گذشته پدید می‌آید که انتقام خون به آن دامن می‌زند و مصمم است که این خانواده را متلاشی کند و همه چیز و هرکسی را که دام دوست دارد، برای همیشه نابود کند. . در Fast Five در سال ۲۰۱۱، دام و خدمه اش هرنان ریس، سلطان مواد مخدر شرور برزیلی را بیرون آوردند و سر امپراتوری او را بر روی پلی در ریودوژانیرو از بین بردند. چیزی که آن‌ها نمی‌دانستند این بود که پسر ریس، دانته (جیسون موموآی آکوامن)، شاهد همه چیز بود و ۱۲ سال گذشته را صرف طراحی نقشه‌ای برای وادار کردن Dom به پرداخت بهای نهایی کرده است. طرح دانته خانواده دام را از لس آنجلس تا دخمه های رم، از برزیل تا لندن و از پرتغال تا قطب جنوب پراکنده خواهد کرد. متحدان جدید ساخته خواهند شد و دشمنان قدیمی دوباره ظاهر خواهند شد. اما همه چیز زمانی تغییر می کند که دام متوجه می شود که پسر ۸ ساله خود (لئو آبلو پری، بلک ایش) هدف نهایی انتقام دانته است. فیلم Fast X به کارگردانی لوئیس لتریر (Clash of the Titans, The Incredible Hulk)، بازیگران بازگشته میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس “لوداکریس” بریجز، ناتالی امانوئل، جوردانا بروستر، سونگ کانگ، جیسون استاتهام، جان سینا و اسکات ایستوود را بازی می کند. با برنده اسکار، هلن میرن و برنده اسکار، شارلیز ترون. این فیلم همچنین دارای یک بازیگر جدید خارق‌العاده از جمله برنده اسکار بری لارسون در نقش تس، نماینده سرکش آژانس است. آلن ریچتسون (ریچر) در نقش ایمز، رئیس جدید آژانس که علاقه‌ای به خدمه Dom مانند سلف خود، آقای Nobody ندارد. دانیلا ملکیور (جوخه انتحار) در نقش یک مسابقه‌دهنده خیابانی برزیلی با پیوندی قدرتمند با گذشته دام. و برنده افسانه ای اسکار، ریتا مورنو در نقش ابولیتا تورتو از دام و میا. Fast X توسط Neal H. Moritz، Vin Diesel، Justin Lin، Jeff Kirschenbaum و Samantha Vincent تولید می شود. تهیه کنندگان اجرایی جوزف ام. کاراکیولو، جونیور، دیوید کین، کریس مورگان، آماندا لوئیس و مارک بامبک هستند.

فیلم فست ایکس Fast X  در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا و چین ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و ماجراجویی و جنایی به تولید رسیده است. سریع و خشن ۱۰ Fast X توسط Louis Leterrier کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Vin Diesel و Michelle Rodriguez و Jason Statham اشاره کرد.

توضیحاتی در رابطه با فیلم سریع و خشن ۱۰ فست ایکس Fast X

کلمه خانواده در این فیلم ۵۶ بار گفته شده است. میشل رودریگز و شارلیز ترون صحنه مبارزه خود را بدون کارگردان فیلمبرداری کردند. وقتی جاکوب به برایان کوچولو می‌گوید که دوستانی در مکان‌های مرتفع دارد، این احتمالاً نشانه‌ای برای پل واکر فقید بود: دخترش میدو واکر نقش خدمه پرواز را بازی می‌کند که به آنها در مأموریت کمک می‌کند. ابتدا گفته می شد که این فیلم اولین قسمت پایانی دو قسمتی این مجموعه است، اما اکنون تایید شده است که اولین قسمت از یک پایانی سه قسمتی است. در ۷ نوامبر ۲۰۲۱. وین دیزل تصویری از دواین جانسون در اینستاگرام منتشر کرد که در مورد پایان دادن به دعوای آنها و تلاش برای بازگرداندن او به خانواده فست برای فصل(های آخر) بود. بمب موجود در کامیون در رم به عنوان یک معدن نوترون با بازده بالا زیردریایی DM-79 توصیف شده است.

سلاح‌های نوترونی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با انفجار شدید تشعشعات با قدرت انفجاری (نسبتا) کمتر از یک سلاح هسته‌ای معمولی منفجر شوند. بنابراین هنگامی که “مین” در تیبر منفجر می شود، هر کسی که در نزدیکی انفجار بود، از جمله Dom، در معرض دوز کشنده تشعشع قرار می گرفت. هنگامی که Dom توسط دو هلیکوپتر زوبین می شود، او در حال رانندگی یک ماشین چرخ عقب است. آنها چرخ‌های عقب را از جاده بلند می‌کنند، اما او هنوز می‌تواند به نوعی بر آنها غلبه کند. وقتی چرخ‌های عقبش از جاده خارج شدند، دیگر کاری از دستش بر نمی‌آمد، او فقط یک مسافر بود. سلاح‌های نوترونی برای از بین بردن ساختارهای زرهی انبوه، موشک‌های بالستیک ورودی یا به‌عنوان سلاح انکار منطقه و نه به عنوان سلاح دریایی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. حتی یک بمب یک تنی که در خیابان غلت می زند نمی تواند شاسی اتوبوس را قطع کند، آن را دو تکه کند و به راه خود ادامه دهد. آسانسورها نمی توانند به روش نشان داده شده خراب شوند. لحظه ای که کشش در کابل ها باعث می شود که ترمزها درگیر شوند و خودرو با وزن خود در جای خود ثابت بماند. بالابر حداکثر چند فوت و به احتمال زیاد فقط اینچ کاهش می یافت.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
42 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
naser
naser
1 سال قبل

حرف نداره عالیه

مهدی
مهدی
11 ماه قبل
پاسخ به  naser

سلام داش عالیه اگه این سایت زیرنویس مایکل می‌بست عالی ترم میشد

محمد رضا
محمد رضا
10 ماه قبل
پاسخ به  مهدی

داداش سانسور شده یا نه

بهنام
بهنام
1 سال قبل

عالی

ابی
ابی
11 ماه قبل

اینا فیلم می سازن ایرانم لیسانسه ها میسازه خخخخخ

trackback

[…] اس اس انتخاب شد. از دیگر فیلم های پیشنهادی میتوان به دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ فست ایکس اشاره […]

مهدی
مهدی
11 ماه قبل

عالی

مهدی
مهدی
11 ماه قبل

عالی ولی چگونه باید کامل نگاه کنم زود تموم میشه

ممد میو
ممد میو
11 ماه قبل
پاسخ به  مهدی

داداچ. از رو دور تند بردار. نوکرتم

امیر
امیر
11 ماه قبل

عالی

trackback

[…] نقش کرده اند. از دیگر فیلم های سریع و خشن میتوان به دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ اشاره […]

trackback

[…] نقش کرده اند. از دیگر فیلم های سریع و خشن میتوان به دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ فست ایکس دوبله فارسی اشاره […]

trackback

[…] هم قاطی ماجرا می شود … پیشنهاد میکنیم که به تماشای فیلم سریع و خشن ۱۰ فست ایکس نیز […]

trackback

[…] نقش کرده اند. هم اکنون شما قادر خواهید بود که تماشای فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی بدون سانسور از ناب مووی […]

trackback

[…] و Idris Elba در آن ایفای نقش کرده اند. هچنین شما میتوانید به دانلود فیلم سریع و خشن فست ایکس […]

trackback

[…] فیلم سریع و خشن ۱۰ فست ایکس […]

trackback

[…] و Paul Walker و Dwayne Johnson در آن ایفای نقش کرده اند. پیشنهاد ما دانلود فیلم سریع و خشن ۱۰ دوبله فارسی […]

جواد
جواد
11 ماه قبل

کی پخش میکنین پس

جواد
جواد
11 ماه قبل

منکه عاشقشم عالی

بهنام
بهنام
11 ماه قبل

سلام چجوری دانلودکنم فیلم

مجتبی
مجتبی
11 ماه قبل

نظرات مردمی

Amir
Amir
11 ماه قبل

سلام کی پخش میشه؟

ارش
ارش
11 ماه قبل

عالی

ناصر
ناصر
11 ماه قبل

کیفت ۱۰۸۰ دانلود کردم ولی پرده سینماس ، کیفیت ۴۸۰ رو هم نداره

Sas
Sas
11 ماه قبل

سانسور شدس ؟

علیرضا
علیرضا
11 ماه قبل

سلام کیفیت اصلیش که میاد

جاسم
جاسم
10 ماه قبل

سلام بی می خوام دانلود کنم فقط می خوآم بدونم فیلم پرده ای نیست خوب

فرشاد
فرشاد
10 ماه قبل

سلام کیفت پرده ای هست یا اصلیه ؟

مهدی
مهدی
10 ماه قبل

داش میگم پارت ۲ کی میاد؟میره برا سال دیه یا همین امساله؟

علی
علی
10 ماه قبل

سلام خسته نباشید
فیلم وسریال ها بدون سانسور هستش؟

matin
matin
10 ماه قبل

salam bebakhshid in noskhe sansor shodas?

Ali
Ali
10 ماه قبل

زیرنویسش واقعیه یعتی زیرنویس داره

مهمان
مهمان
9 ماه قبل

معذرت میخام من تازه با سایت اشنا شدم،فیلم و سریالا سانسور شده هست؟!

امیرارصلان
امیرارصلان
9 ماه قبل

دوبله فارسیش دوزبانه هست؟ یا سانسور شدست؟

ابی پدرام
ابی پدرام
7 ماه قبل

ابی پدرام +داداشای گلم سلام میخام بگم دم همه گرم سازنده بازیگر از همه مهمتر بیننده ها اگه بیننده نباشه باسه کی فیلم بسازن چون بینندگی بیدار موندن خرج داره کار هرکسی نیس تا صبح بشینی میخ فیلم ی موقع نیگا میکنی دهن واز چشما ی پلک نزده داره اشک میاد هوا روشن شد فکر کنم ترک کردیم غرق فیلم ی پوک نزدیم چی بگم ولی خدای خیلی خرج میکنن ارزش بیداری داره دم همتون گرم یا علی مدد

42
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x