IMDB 4.1

توضیحات فیلم سیجین 7 ، Sijjin 7

فیلم Sijjin (2023) یک فیلم ترسناک فراطبیعی اندونزیایی است که توسط Hadrah Daeng Ratu کارگردانی و توسط Hadrah Daeng Ratu و Reza Pahlevi نوشته شده است. این فیلم بر اساس داستان‌های محلی در مورد یک کتاب شیطانی به نام Sijjin است.

داستان فیلم در مورد Irma، یک زن جوان است که عاشق Galang، پسر عمویش است که متاهل و دارای دو فرزند است. Irma هنوز هم عاشق Galang است و می‌خواهد او را تنها برای خودش داشته باشد. او به یک ساحره مراجعه می‌کند تا با جادوی سیاه Galang را از همسرش جدا کند.

ساحره یک نسخه از کتاب Sijjin را به Irma می‌دهد و به او می‌گوید که باید از آن برای انجام مراسمی استفاده کند. Irma مراسم را انجام می‌دهد و در نتیجه Galang تسخیر می‌شود. Galang شروع به رفتارهای خشونت‌آمیز می‌کند و خانواده‌اش را تهدید می‌کند.

Irma متوجه می‌شود که اشتباه کرده است و سعی می‌کند مراسم را خنثی کند. اما او موفق نمی‌شود و Galang همسر و فرزندانش را می‌کشد. Irma نیز توسط روح‌های شیطانی تسخیر می‌شود.

فیلم سجین 7 یک فیلم ترسناک سنتی است که از عناصری مانند خانه‌های تسخیر شده، ارواح شیطانی، و جادوی سیاه استفاده می‌کند. این فیلم با تصاویری خشونت‌آمیز و ترسناک، مخاطبان را به وحشت می‌اندازد.

فیلم Sijjin 7 با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از فیلم به دلیل داستان جذاب، بازی خوب بازیگران، و جلوه‌های ویژه ترسناک آن تمجید کردند. مخاطبان نیز از فیلم به عنوان یک فیلم ترسناک خوب و سرگرم‌کننده یاد کردند.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* جلوه‌های ویژه ترسناک

نکات منفی:

* خشونت بیش از حد

در مجموع، سجین 7 یک فیلم ترسناک خوب است که برای مخاطبان طرفدار این ژانر مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه ترسناک ارائه می‌دهد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
3 ماه قبل

لطفا زیرنویس رو زودتر بزارید 🥲❤️

ممد
ممد
3 ماه قبل

اقااااااااااااا سانسور نیست ک؟

Real
Real
2 ماه قبل

با سلام ترجمشو نمیذارید؟

Amitabh Bachan
Amitabh Bachan
1 ماه قبل

واقعا بهترین سایت بود که دیدم لطفا فیلم momentum 2015 رو دوبله بدون سانسور بزارین

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x