IMDB 7

توضیحات فیلم تایگر 3 ، Tiger 3

فیلم تایگر3، محصول کشور هندوستان2023، سومین قسمت از مجموعه محبوب “Tiger”، به‌عنوان یک شاهکار از این ژانر جذاب شناخته می‌شود. کمپانی فیلم سازی یاش راج با خبر ساخت و اکران سومین قسمت سینمایی تایگر در نوامبر 2023 طرفداران این مجموعه را خوشحال کرد. قسمت‌های نخستین مجموعه تایگر با استقبال فراوان مردم روبرو شد و این موفقیت، میزان دانلود و فروش تایگر3 را به‌صورت قابل ملاحظه‌ای بالا برد.

این فیلم یک ماجرای هیجان انگیزی را ارائه می‌دهد که عناصر جاسوسی، عشق و درام خانوادگی را با هم تنیده است. Tiger 3 از سبک آشنای فیلم‌های قبلی مجموعه تایگر پیروی می‌کند و ترکیبی از دنباله‌های اکشن هیجان‌انگیز با صحنه‌هایی از عشق و جذابیت می‌باشد. در عین حال فیلم نمای دقیق‌تری از زندگی شخصی نقش اول فیلم تایگر و عواطف و احساسات خانوادگی او را به نمایش گذاشته است.

معرفی فیلم هندی تایگر3

داستان فیلم هندی تایگر3 روایتگر همکاری سلمان خان در نقش یک عامل سازمان اطلاعاتی هند به نام تایگر، و کاترینا کایف، یک عامل سازمان اطلاعاتی پاکستان به نام زویا می‌باشد که این‌دو درتلاش هستند تا با رحمان(عمران هاشمی) عامل مخفی سازمان اطلاعات پاکستان (ISI)  که قصد کودتا علیه دولت پاکستان دارد، مقابله کنند.

سلمان خان و کاترینا کایف  با اجراهای جذاب خود ، به شخصیت‌هایشان زندگی می‌بخشند. خان جذابیت خشن تایگر و احساس وظیفه‌مندی او را نمایان می‌کند، در حالی که کایف ترکیب جذابی از قدرت و آسیب‌پذیری را به زویا می‌دهد. هاشمی با اجرای جذاب و قوی  خود درنقش یک دشمن بی‌رحم و حیله‌گر، تایگر و زویا را به چالش می‌کشد.

در این فیلم شخصیت‌های دیگری همچون ریدی دوگرا، سرتاج کاکر، ویشال جثوا، چاندراچور رای، بات دانمارکی، آنانت ویدات شارما، ادوارد سوننبلیک، گاوی چهال، رانویر شوری، عامر بشیر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

کارگردان منیش شارما و تیم اکشن تحت سرپرستی وی، صحنه‌های اکشن تن‌به تن و تعقیب و گریز پرسرعت را با دقت به فیلم اضافه کرده‌اند. این صحنه‌های اکشن جذاب برای پیشبرد داستان و نشان دادن توان فیزیکی بازیگران اصلی حائز اهمیت است. جلوه‌های ویژه فیلم بسیار چشمگیر و خیره‌کننده می‌باشند به‌ویژه صحنه‌های جنگ در افغانستان بسیار واقع‌گرایانه و باورپذیر هستند. به‌جرات می‌توان گفت این فیلم بیشترین تعداد سکانس‌های جاسوسی در جهان را دارد؛ سکانس ورود تایگر، سرقت کدهای PAL در روسیه، ورود پاتان به پاکستان و سه صحنه در دفتر نخست وزیر پاکستان در پایان، نکات برجسته اصلی فیلم هستند.

موسیقی متن فیلم، ترک‌های پرانرژی می‌باشند که توسط پریتام ساخته شده اند. تایگر دارای دو اهنگ است: Leke Prabhu Ka Naam، به عنوان آهنگ پایانی و Ruaan که در مورد عشق و درد است. این دو با صحنه‌های اکشن و لحظات احساسی  فیلم هماهنگی کاملی دارند. آهنگ‌ها دلنشین و به‌یاد ماندنی هستند و تماشای فیلم را مهیج‌تر می‌کنند.

به فیلم تایگر 3 نقدهای مختلفی از طرف منتقدان وارد شده است. برخی از این منتقدان  دنباله‌های اکشن، اجراها و صحنه‌های فیلم را ستوده‌اند و در نقطه مقابل برخی دیگر داستان فیلم، سرعت روایت و صحنه‌ها و موسیقی متن فیلم را مورد انتقاد قرار داده‌اند. ولی با وجود نقدهای مختلف، این فیلم موفقیت بزرگی در گیشه به‌دست آوردهورده و در سراسر جهان بیش از 400 کرور روپیه فروش داشت. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم هندی سال ۲۰۲۳ شد.

فیلم پیام‌های ارزشمندی در مورد وطن‌پرستی و روابط بین‌المللی دارد. این فیلم نشان می‌دهد که چگونه مرزها نمی‌توانند مانع از عشق و اتحاد بین مردم شوند.

فیلم هندی تایگر 3 دوبله فارسی

هم اکنون فیلم هندی تایگر 3 دوبله فارسی به‌صورت کاملا منطبق و با کیفیت بالا، دوبله‌شده توسط استادان دوبله کشورمان در اختیار علاقه‌مندان به هنر سینمای هند و اکشن دوستان قرار دارد. جهت تماشا و لذت بردن از دیدن تایگر3 دوبله فارسی می‌توانید به سایت ناب مووی مراجعه کنید.

فیلم هندی تایگر3 با تصاویر چشم‌گیر، صحنه‌های هیجانی و داستان جذابش، بازی بازیگران عالی و پیام‌های ارزشمند یک تجربه سینمایی است که ارزش دیدن را دارد و قطعاً تجربه به یادماندنی خواهد بود. با موفقیت این فیلم ، انتظار می‌رود که قسمت چهارم این مجموعه نیز ساخته شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
majid
majid
3 ماه قبل

سلام خسته نباشی فیلم بالا سانسور شده هستش آیا؟

javad
javad
3 ماه قبل

عالی است

shahrokh
shahrokh
3 ماه قبل

بسیار هیجان انگیز بود

تمپر قهوه
تمپر قهوه
2 ماه قبل

فیلم بسیاری خوبی بود ممنون از سایت خوبتون.

پاک اسکرین قهوه
پاک اسکرین قهوه
2 ماه قبل

فیلم زیبایی بود ممنون بابت انتشار این فیلم مرسی از سایتتون.

احسان
احسان
1 ماه قبل

چه فایده دانلود نمیشه همش تماشای انلاین هرچی رو لینک دانلود میزنم میاره تماشای انلاین

7
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x