IMDB 3.8

خلاصه داستان فیلم تایسون فیوری: رستگاری

معرفی تایسون فیوری: رستگاری Tyson Fury: Redemption 2022

فیلم تایسون فیوری: رستگاری محصول کشور انگلستان در ژانر مستند و ورزشی میباشد.فیلم جدید تایسون فیوری: رستگاری توسط Ben Sempey کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Bob Arum و Dereck Chisora و Ben Davison در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۴.۳ از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Tyson Fury: Redemption

تایسون فیوری، یکی از بزرگترین سنگینوزنهای تاریخ. در جامعه مسافرتی متولد شده، مبارزه در خون تایسون است. فیوری که به افتخار اسطوره بوکس، مایک تایسون، نامگذاری شد، برای عظمت مقدر بود. تایسون با تبدیل شدن به قهرمان خطی سنگین وزن جهان در سال ۲۰۱۵، هدف زندگی خود را به پایان رساند. با این حال، با وجود شکست ناپذیری در رینگ، بزرگترین دوربین نبرد او… همه را بخوانید

نقد و بررسی فیلم تایسون فیوری: رستگاری

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Tyson Fury: Redemption به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x