دانلود فیلم بی صدا حلزون لینک مستقیم

ژانر: درام

سال ساخت: 2020

کشور سازنده: ایران

مدت زمان: 86 دقیقه

15
31
دانلود فیلم بی صدا حلزون لینک مستقیم
IMDB 5.0

خلاصه داستان فیلم بی صدا حلزون

دانلود فیلم بی صدا حلزون

بی صدا حلزون یک فیلم سینمایی ایرانی در ژانر درام و اجتماعی است که در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده و نویسندگی محمدرضا رهگذر ساخته شد. این فیلم در سال ۱۳۹۸ در بخش نگاه نو سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین برای بهترین فیلم اول – سینمای ایران و بهترین فیلم – نگاه نو شد.

داستان فیلم درباره مادری کم‌شنوا است که علی‌رغم مخالفت همسر سابقش که خودش نیز ناشنوا است، سعی دارد برای فرزندش عمل کاشت حلزون انجام دهد تا او بتواند به مدرسه کودکان عادی برود و آینده‌ای متفاوت داشته باشد.

بازی بازیگران فیلم، به‌ویژه هانیه توسلی در نقش مادر و مهران احمدی در نقش پدر، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. همچنین، فیلمنامه فیلم به دلیل پرداختن به موضوع ناشنوایی و چالش‌های پیش روی خانواده‌های ناشنوا مورد توجه قرار گرفت.

فیلم ایرانی جدید بی صدا حلزون یک فیلم درام و اجتماعی خوب است که به موضوع مهم ناشنوایی و چالش‌های پیش روی خانواده‌های ناشنوا می‌پردازد. این فیلم داستانی پرکشش و احساسی دارد و بازی بازیگران آن نیز قابل توجه است.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و احساسی
* بازی خوب بازیگران
* پرداختن به موضوع مهم ناشنوایی

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، بی صدا حلزون یک فیلم درام و اجتماعی خوب است که ارزش دیدن را دارد. این فیلم داستانی جذاب و احساسی را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x