IMDB 7.5

خلاصه داستان فیلم بیتل جوس

«بیتل جوس» (Beetlejuice) یک فیلم کمدی ترسناک فراطبیعی آمریکایی محصول ۱۹۸۸ به کارگردانی تیم برتون است. این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل مک‌داول و دنیل کرولی، بر اساس داستانی از خود برتون و مک‌داول، ساخته شده‌است. در این فیلم مایکل کیتون، وینونا رایدر، الک بالدوین و جین دایان رابینسون به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم دربارهٔ یک زوج جوان به نام‌های آدم (بالدوین) و باربارا میلر (رایدر) است که در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و به ارواح تبدیل می‌شوند. آنها سعی می‌کنند خانه خود را از خانواده‌ای جدید که در آن زندگی می‌کنند بیرون کنند، اما موفق نمی‌شوند. سرانجام، آنها یک روح خبیث به نام بیتل جوس (کیتون) را استخدام می‌کنند تا خانواده جدید را بترساند و بیرون کند.

«بیتل جوس» یک فیلم موفق بود و با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و نامزد سه جایزه اسکار شد، از جمله بهترین فیلمنامه اقتباسی.

فیلم «بیتل جوس» به خاطر سبک بصری منحصر به فرد، داستان طنزآمیز و شخصیت‌های به یاد ماندنی‌اش مورد تحسین قرار گرفته‌است. این فیلم یکی از فیلم‌های کلاسیک کمدی ترسناک است که همچنان طرفداران زیادی دارد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

*داستان جذاب و پرکشش
*بازی خوب بازیگران
*طراحی صحنه و لباس‌های زیبا
*موسیقی متن شاد و پرانرژی

نکات منفی:

*پایان کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، «بیتل جوس» یک فیلم کمدی ترسناک خوب است که برای مخاطبان بزرگسال و نوجوان مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران، طراحی صحنه و لباس‌های زیبا، و موسیقی متن شاد و پرانرژی ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x