IMDB 7.4

خلاصه داستان فیلم بازی مالی

بازی مالی (۲۰۱۷) یک فیلم آمریکایی در ژانر جنایی زندگی‌نامه‌ای به نویسندگی و کارگردانی آرون سورکین است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. این فیلم بر اساس رمان شرح حال به همین نام از مالی بلوم است که در سال ۲۰۱۴ به چاپ رسید. بازیگران آن جسیکا چستین، ادریس البا، کوین کاستنر، مایکل سرا، جرمی استرانگ، کریس اودوود، جو کیری، برایان دارسی جیمز، و بیل کمپ هستند.

داستان فیلم در مورد زندگی بلوم (چستین) است که پس از افشای امپراتوری پوکر زیرزمینی که برای افراد مشهور هالیوود، ورزشکاران، سرمایه‌داران تجاری و اوباش روسی اداره می‌کند، از سوی اف‌بی‌آی مورد بازجویی قرار می‌گیرد.

بلوم در ابتدا یک اسکی باز المپیک بود، اما پس از مصدومیت از ادامه حرفه ورزشی خود بازماند. او سپس شروع به برگزاری بازی‌های پوکر در آپارتمان خود کرد و به تدریج به یکی از موفق‌ترین برگزارکنندگان بازی‌های پوکر در جهان تبدیل شد.

بازی‌های پوکر بلوم در نهایت مورد توجه اف‌بی‌آی قرار گرفت و او به اتهام پولشویی و سایر جرایم دستگیر شد. او در دادگاه محکوم شد، اما پس از گذراندن مدتی از محکومیت خود، آزاد شد.

بازی مالی یک فیلم جذاب و پرکشش است که داستان زندگی واقعی مالی بلوم را به تصویر می‌کشد. این فیلم با بازی خوب جسیکا چستین، ادریس البا، و کوین کاستنر به موفقیت رسید.

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی و فیلم‌برداری عالی

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، بازی مالی یک فیلم خوب است که برای طرفداران فیلم‌های جنایی زندگی‌نامه‌ای مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x