IMDB 7.1

تریلر و جزئیات

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 16 سال به بالا

خلاصه داستان سریال هیولای گیونگ سونگ

دانلود سریال موجود گیونگ سونگ ۲۰۲۳

هیولای گیونگ سونگ (Gyeongseong Creature) یک سریال کره ای در ژانر اکشن و درام است که در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است. این سریال به کارگردانی جونگ دونگ یون و نویسندگی لی هونگ جین ساخته شده است. در این سریال پارک سو جون، کیم کلودیا، وای ها جون، هان سو-هی و کیم هه سوک به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال در مورد دو جوان به نام‌های سو مین (پارک سو جون) و جونگ مین (کیم کلودیا) است که در دوران اشغال کره به دست ژاپن، در بهار ۱۹۴۵ در گیونگ سونگ، سئول فعلی، با موجود عجیبی مواجه می شوند که از طمع زاییده شده و برای زنده ماندن باید با او مبارزه کنند.

سو مین یک دانشجوی پزشکی است که به دنبال راهی برای کمک به مردم در دوران اشغال است. او با جونگ مین، یک دختر جوان و سرسخت آشنا می شود که می خواهد از مردم در برابر ظالمان ژاپنی محافظت کند. این دو جوان با هم به دنبال راهی برای شکست دادن موجود عجیب هستند.

سریال هیولای گیونگ سونگ با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان جذاب سریال، بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه آن تمجید کردند. مخاطبان نیز از این سریال به عنوان یک سریال اکشن و درام خوب یاد کردند که داستانی جذاب و پرکشش را ارائه می دهد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی سریال اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* جلوه‌های ویژه زیبا
* پرداختن به موضوعات اجتماعی و سیاسی

نکات منفی:

* برخی از صحنه‌های اکشن کمی اغراق‌آمیز هستند

در مجموع، هیولای گیونگ سونگ یک سریال اکشن و درام خوب است که برای مخاطبان این ژانر مناسب است. این سریال داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه زیبا ارائه می دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x