IMDB 8

خلاصه داستان فیلم نام تو

معرفی نام تو Your Name. 2016

انیمیشن نام تو محصول کشور ژاپن در ژانر انیمیشن و درام و فانتزی میباشد.فیلم جدید نام تو توسط Makoto Shinkai کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Ryûnosuke Kamiki و Mone Kamishiraishi و Ryô Narita در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۸از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان انیمیشن Your Name.

میتسوها میامیزو دانش آموز دبیرستانی در ژاپن که از زندگی در روستا خسته شده، آرزو دارد در زندگی بعدی خود تبدیل به پسری خوش سیما در توکیو شود. تاکی تاچیبانا نیز یک پسر نوجوان دبیرستانی اهل توکیو است. زمانی که یک ستاره دنباله دار به زمین نزدیک می شود، آرزوها و زندگی آنها دستخوش تغییر می گردد و در یکی از روزها تاکی و میتسوها متوجه میشوند که بدنشان با یکدیگر تعویض شده است و …

نقد و بررسی انیمیشن نام تو

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود انیمیشن محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . انیمیشن Your Name. به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Narnari_
Narnari_
6 سال قبل

این انیمیشن عاااااااااااااااااالی بود حتما دانلود کنید و ببینید؛فوق العاده بود 🙂

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x