IMDB 6.5

خلاصه داستان فیلم پاندای کونگ فو کار 4

در انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴، پو، در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به رهبر معنوی دره صلح خود است، اما همچنین به کسی نیاز دارد که جای او را به عنوان جنگجوی اژدها بگیرد. به این ترتیب، او یک کونگ فو کار جدید را برای آن نقطه آموزش می دهد و با شروری به نام آفتاب پرست روبرو می شود که شرورانی از گذشته را تداعی می کند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم پاندای کونگ فو کار 4 ، Kung Fu Panda 4

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز 6.5 را از 10 به خود اختصاص دهد. انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 در سال 2024 توسط کشور آمریکا و چین ساخته شده است. این فیلم در ژانر انیمیشن و اکشن و ماجراجویی به تولید رسیده است. انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 توسط Mike Mitchell و Stephanie Stine کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Jack Black و Awkwafina و Viola Davis اشاره کرد.

سرانجام پس از گذشت 8 سال از انتشار آخرین نسخه پاندا، قسمت چهارم انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ منتشر شد. Kung Fu Panda 4، چهارمین انیمیشن از مجموعه انیمیشن های پاندای کونگ فوکار بوده که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ اکران شد. این انیمیشن توسط جیمی هیل کارگردانی شد و جیم راش، جاناتان ایبل و اریک وینگ فیلمنامه آن را نوشتند. جک بلک، آنجلینا جولی، دوستین پولمن، سیه‌یونگ پنگ، کاترین هپبورن، تایلر پوزی، برادلی کوپر و الکساندر لودویگ صداپیشگی این انیمیشن را بر عهده دارند.

Kung Fu Panda 4 با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان انیمیشن، شخصیت‌ ها و جلوه‌ های ویژه آن تمجید کردند. مخاطبان نیز از فیلم انیمیشن لذت بردند و آن را یک دنباله عالی برای سه فیلم قبلی دانستند. انیمیشن پاندای کونگ فوکار ۴ یک دنباله سرگرم‌ کننده و پرکشش است که داستان‌ های جدیدی را برای شخصیت‌ های محبوب این مجموعه ارائه می‌ دهد. این فیلم با جلوه‌ های ویژه خیره‌ کننده و داستانی جذاب، می‌ تواند مخاطبان همه سنین را راضی کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi
Mehdi
2 ماه قبل

Kheili khobbbbe

Milad
Milad
8 روز قبل
پاسخ به  Mehdi

به شرطی که سانسور نشده باشه

Parham
Parham
1 ماه قبل

فیلم قشنگی بود

Milad
Milad
8 روز قبل
پاسخ به  Parham

انیمشین نه فیلم بی سواد کارتون رو از فیلم تشخیص نمیدی

علی
علی
9 روز قبل

سلام نسخه بازبینی شده است ؟

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x