IMDB 7.3

خلاصه داستان فیلم فرار مرغی ظهور ناگت

معرفی فرار مرغی ظهور ناگت Chicken Run Dawn of the Nugget 2023

انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت محصول کشور انگلستان و آمریکا و فرانسه در ژانر انیمیشن و ماجراجویی و کمدی میباشد.فیلم جدید فرار مرغی ظهور ناگت توسط Sam Fell کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Thandiwe Newton و Zachary Levi و Bella Ramsey در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷.۳از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان انیمیشن Chicken Run Dawn of the Nugget

پس از موفقیت در فرار از مزرعه تویدی به یک شیوه جسورانه و ریسکآمیز، جینجر و تیمش مکان ایدهآل خود را کشف کردند، یک جزیره آرامشبخش که تمام گله میتوانند در آنجا به راحتی زندگی کنند، بدون هیچ ریسکی از رسیدن آسیب سوی انسانها. و با ورود دختر جدید جینجر و راکی(مولی)، به نظر میرسد که پایان رویای جینجر در نهایت به حقیقت پیوسته است. با این حال، تمام جمعیت مرغان در حال حاضر با یک خطر تهدیدآمیز و جدید در سرزمینشان،توسط یک دشمن آشنا روبهرو شدهاند.جینجر و تیمش با اراده برای حفظ آزادی خود، حتی اگر به معنای تهدید جانشان باشد،به مبارزه میپردازند.

نقد و بررسی انیمیشن فرار مرغی ظهور ناگت

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود انیمیشن محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . انیمیشن Chicken Run Dawn of the Nugget به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تمپر قهوه
تمپر قهوه
2 ماه قبل

واییی خیلی خنده دار بود ممنون از سایت خوبتون.

نیدل قهوه
نیدل قهوه
2 ماه قبل

بسیار انیمه جذابی بود منون از سایت خوبتون.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x