IMDB 6.5

داستان فیلم چهار پر ، The Four Feathers

دانلود فیلم چهار پر The Four Feathers

یک افسر انگلیسی درست قبل از جنگ از سمت خود استعفا می دهد و متعاقباً چهار پر سفید از دوستان و نامزدش به عنوان نمادی از آنچه آنها معتقدند نامردی او است دریافت می کند.

فیلم چهار پر محصول سال کشور انگلستان و آمریکا در ژانر های اکشن ، ماجراجویی و درام میباشد. چهار پر توسط Shekhar Kapur کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Heath Ledger و Wes Bentley و Kate Hudson در آن ایفای نقش کرده اند

فیلم «چهار پر» (The Four Feathers) محصول سال ۲۰۰۲ یک فیلم جنگی و درام به کارگردانی شکهار کاپور است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته آلفرد ادوارد وودلی در سال ۱۹۰۲ ساخته شده است.

داستان فیلم در سال ۱۸۸۴ در سودان می‌گذرد. هاری فیفرشام (هیث لجر) یک افسر جوان انگلیسی است که به تازگی از کالج نظامی فارغ‌التحصیل شده است. او قرار است به همراه گردان خود به سودان اعزام شود تا از ژنرال چارلز جوردان، ژنرال انگلیسی که در آنجا محاصره شده است، دفاع کند.

با این حال، هاری به دلیل اعتقادات اخلاقی خود، از رفتن به جنگ امتناع می‌کند. این باعث می‌شود که دوستان و نامزدش، ایتنه (کیت هدسون)، او را به ترسو بودن متهم کنند. آنها چهار پر سفید به او می‌دهند که نماد ترس است.

هری از این موضوع بسیار ناراحت می‌شود و تصمیم می‌گیرد که به سودان برود تا شرافت خود را بازیابد. او به صورت مخفیانه به سودان می‌رود و به گروهی از راهزنان بومی می‌پیوندد. آنها با هم به کمک ژنرال جوردان می‌روند و او را از محاصره نجات می‌دهند.

هری در پایان فیلم با ایتنه ازدواج می‌کند و شرافت خود را بازمی‌یابد.

این فیلم با بودجه‌ای ۳۵ میلیون دلاری ساخته شد و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. این فیلم با استقبال منتقدان روبرو شد و چندین جایزه را از جمله جایزه بهترین فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم هند دریافت کرد.

بازی هیث لجر در این فیلم به‌شدت مورد تحسین قرار گرفت. او برای این نقش نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد.

فیلم «چهار پر» یک فیلم جنگی و درام جذاب است که داستانی الهام‌بخش را روایت می‌کند. این فیلم پیامی قدرتمند درباره شجاعت، شرف و اهمیت انجام آنچه درست است را ارائه می‌دهد.

۵ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x