IMDB 7.7

خلاصه داستان فیلم خطای ستارگان بخت ما

دانلود فیلم خطای ستارگان بخت ما The Fault in Our Stars

دو بیمار نوجوان سرطانی که به تازگی عشق را تجربه کرده اند و فرصت زیادی هم ندارند…سفری را برای ملاقات با نویسنده ای تنها در آمستردام آغاز می کنند.

فیلم خطای ستارگان بخت ما محصول سال کشور آمریکا در ژانر میباشد. خطای ستارگان بخت ما توسط Josh Boone کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Shailene Woodley و Ansel Elgort و Nat Wolff در آن ایفای نقش کرده اند

دانلود فیلم جدید خطای ستارگان بخت ما

خطای ستارگان بخت ما فیلمی رمانتیک درام آمریکایی به کارگردانی جاش بون، برگرفته از رمانی به همین نام به قلم جان گرین است. در این فیلم شیلین وودلی، انسل الگورت، لورا درن، سام ترمل، نات وولف و ویلم دفو نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم در مورد دو نوجوان مبتلا به سرطان به نام های هیزل و آگوستوس است که در یک گروه حمایت از بیماران سرطانی با هم آشنا می شوند. هیزل دختری ۱۶ ساله است که از سرطان تیروئید رنج می برد و به دلیل عوارض سرطان، ریه هایش آسیب دیده و مجبور به استفاده از کپسول اکسیژن است. آگوستوس پسری ۱۷ ساله است که از سرطان استخوان رنج می برد و یک پای مصنوعی دارد.

هیزل و آگوستوس با وجود بیماری هایشان، روحیه ای شاد و مثبت دارند. آنها به سرعت عاشق یکدیگر می شوند و شروع به گذراندن وقت با یکدیگر می کنند. آنها از زندگی خود لذت می برند و از لحظات با هم بودن لذت می برند.

با این حال، بیماری های آنها بر زندگی آنها تأثیر می گذارد. هیزل به تدریج ضعیف تر می شود و آگوستوس دچار عوارض جانبی درمان سرطان می شود. آنها با وجود بیماری هایشان، عشق خود را به یکدیگر حفظ می کنند و تا پایان زندگی یکدیگر را حمایت می کنند.

فیلم خطای ستارگان بخت ما داستانی عاشقانه و غم انگیز است که به موضوع زندگی و مرگ می پردازد. این فیلم با بازی های درخشان بازیگرانش، کارگردانی قوی و موسیقی زیبایش، مخاطبان را به وجد می آورد.

فیلم در سال ۲۰۱۴ اکران شد و با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۴۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

فیلم خطای ستارگان بخت ما پیامی امیدبخش دارد. این فیلم نشان می دهد که حتی در سخت ترین شرایط نیز می توان عشق را یافت و به زندگی امید داشت.

۲.۷ ۱۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Charlotte
Charlotte
2 سال قبل

سانسور شده س دان نکنید

ملی
ملی
1 سال قبل
پاسخ به  Charlotte

ممنون ازت که گفتی

ایمان
ایمان
1 سال قبل

سانسور شده ؟

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x