IMDB 8.3

خلاصه داستان فیلم نگهبانان کهکشان 3

نگهبانان کهکشان ۳ (۲۰۲۳) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی است که توسط جیمز گان کارگردانی و نوشته شده است. این فیلم محصول مارول استودیوز و بر اساس تیم ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان از مارول کامیکس ساخته شده است. این فیلم دنباله‌ای بر نگهبانان کهکشان (۲۰۱۴) و نگهبانان کهکشان بخش ۲ (۲۰۱۷) است و در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول قرار دارد.

در این فیلم، نگهبانان کهکشان پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame (2019) درگیر ماجراجویی جدیدی می‌شوند. آنها باید با یک تهدید جدید به نام «گوست» مواجه شوند. گوست یک موجود قدرتمند است که می‌تواند انرژی زندگی را از دیگران بگیرد. نگهبانان باید از سیاره خود و همه موجودات زنده محافظت کنند.

بازیگران:

  • وین دیزل در نقش پیتر کویل / استار-لرد
  •  کریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار-لرد
  • بردلی کوپر در نقش راکت راکون
  • دیوید باتیستا در نقش دراکس د دستروکتور
  • کارن گیلان در نقش گامورا
  • پام کلمنتیئف در نقش مانتیس
  • شان گان در نقش کراگلین
  • زویی سالدانا در نقش گامورا
  • یواخیم هانسن در نقش گوست
  • الیوت پیج در نقش ایگو

خلاصه داستان:

نگهبانان کهکشان پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame (2019) درگیر ماجراجویی جدیدی می‌شوند. آنها باید با یک تهدید جدید به نام «گوست» مواجه شوند. گوست یک موجود قدرتمند است که می‌تواند انرژی زندگی را از دیگران بگیرد. نگهبانان باید از سیاره خود و همه موجودات زنده محافظت کنند.

گوست یک موجود قدرتمند است که می‌تواند انرژی زندگی را از دیگران بگیرد. او توسط یک گروه فضایی به نام «کاپیتان کی» استخدام می‌شود تا نگهبانان کهکشان را از بین ببرد. نگهبانان باید از سیاره خود و همه موجودات زنده محافظت کنند.

استقبال:

نگهبانان کهکشان ۳ با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از فیلم به خاطر اکشن، کمدی، و داستان آن تمجید کردند. مخاطبان نیز از فیلم لذت بردند و آن را یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول دانستند.

فیلم در گیشه نیز موفق بود و بیش از ۸۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۳ بود.

نتیجه:

نگهبانان کهکشان بخش ۳ یک فیلم اکشن علمی تخیلی عالی است که با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شده است. این فیلم داستانی هیجان‌انگیز و پرکشش را با شخصیت‌های دوست‌داشتنی ارائه می‌دهد. اگر از طرفداران دنیای سینمایی مارول هستید، حتماً این فیلم را تماشا کنید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
9 ماه قبل

عالی دمتون گرم

ارسلان
ارسلان
7 ماه قبل

عرض سلام و خداقوت
چرا در دانلود فیلم توسط برنامه ADM موبایل جمله “یک صفحه وب است آن را در مرورگر باز کنید” ظاهر میشه و امکان دانلود وجود نداره؟
برای رفع‌اش چه کنم؟

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x