IMDB 7.10

خلاصه داستان فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد

دانلود فیلم پلنگ سیاه ۲: واکاندا تا ابد Black Panther-Wakanda Forever دوبله فارسی

مردم واکاندا برای محافظت از خانه خود در برابر قدرت های جهانی مداخله گر در سوگ مرگ پادشاه T’Challa می جنگند.

دانلود فیلم جدید پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد از ناب مووی

فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد محصول سال کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و درام میباشد. پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد توسط Ryan Coogler کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Letitia Wright و Lupita Nyong’o و Danai Gurira در آن ایفای نقش کرده اند

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد ، Black Panther-Wakanda Forever

Black Panther: Wakanda Forever

فیلم پلنگ سیاه 2 پروسه تولید خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد، تقریبا یک سال پس از مرگ بوزمن، ستاره اصلی فیلم که بر اثر سرطان در سن ۴۳ سالگی از این دنیا رفت. در آن زمان رئیس مارول، کوین فایگی تایید کرد که بازیگر جدیدی برای نقش پادشاه تچالا انتخاب نخواهد شد و در واقع این شخصیت از دنیای سینمایی مارول کنار می‌رود، اما به هر حال داستان بلک پنتر بدون او ادامه پیدا کرد؛ فیلم Black Panther: Wakanda Forever تاکنون توانسته امتیاز خوب ۸۷٪ را (از مجموع ۱۳۶ نقد) را از سایت راتن تومیتوز کسب کند و متاکریتیک نیز نمره ۷۱ (بر اساس ۴۵ نقد) را به این فیلم جدید مارول داده است که در مجموع از عملکرد خوب و قابل قبول آن خبر می‌ دهد؛ همچنین می توان اینگونه گفت که این فیلم یعنی پلنگ سیاه در دسته فیلم های اکشن قرار می گیرد و این یعنی شما می توانید به خواسته خود که دانلود فیلم اکشن است برسید!

دانلود فیلم واکاندا برای همیشه

فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» داستان خود را حدود یک سال پس از مرگ تی ‌چالا شروع می‌کند. از زمان درگذشت محافظ و پادشاه واکاندا، ملکه رواندا با بازی آنجلا باست (Angela Bassett) مسئولیت این کشور را برعهده گرفته و در همین حین نیز شوری با بازی لتیشیا رایت (Letitia Wright) به امید بهتر کردن سطح امنیت وطن عزیزش، خودش را بیشتر از هر زمان دیگری مشغول کار کرده است؛ واکاندا سعی دارد تا جایگاه خودش در جهان را پیدا کند و این در حالی است که بسیاری از کشورها می‌ خواهند از منابع ویبرانیوم این کشور بهره‌ برداری کنند. در همین حین نیز تهدیدی تازه علیه واکاندا شکل می‌ گیرد و این تهدید نیز نیمور با بازی تنوخ آرورا (Tenoch Huerta) است که به عنوان رهبر جهان زیر آب به نام تالوکان شناخته می ‌شود.

مداخله روزآفزون جهان در مسائل دنیای زیر آب سبب شده تا نیمور موضع دفاعی سرسختی در برابر انسان ‌ها اتخاذ کند و برای این کار نیز کمک واکاندا را می‌ خواهد اما از آن ‌ها خواهش نمی‌ کند و روشی تهاجمی را در پیش می‌ گیرد. همین نیز سبب می‌ شود تا شوری و رواندا و دیگر کاراکترها برای پیدا کردن راه حلی مناسب تلاش کنند.

کارگردانی و نویسندگی عالی دلیلی برای دانلود فیلم پلنگ سیاه ۲

رایان کوگلر (Ryan Coogler) که سکان کارگردانی فیلم اصلی را در دست داشته بود، با قبول کارگردانی فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تاابد» وظیفه بسیار دشواری را پذیرفته است. این در حالی است که خود او به همراه جو رابرت کول (Joe Robert Cole) فیلم‌ نامه این فیلم را قلم زده ‌اند. تصمیم این کارگردان و نویسنده نیز برای شکل دادن داستان بر محوریت مرگ تی ‌چالا، با اینکه بحث ‌برانگیز بوده اما کاملا منطقی است و از همان لحظات آغازین فیلم نیز کاملا عشق و ادای احترام نسبت به چادویک بوزمن احساس می‌ شود.

نویسنده و کارگردان فیلم «پلنگ سیاه ۲» به شکلی هوشمندانه توانستند در میان صحنه ‌های اکشن معمولی آثار مارول، لحظاتی آرام و تامل ‌برانگیز را برای کاراکترها ایجاد کنند. گفتگوهای مورد نیاز بین کاراکترها سبب شده تا بیننده ها بیشتر با آن ‌ها آشنا شوند و شخصیت‌ آن‌ ها عمق بیشتری پیدا کند.؛ همین نیز سبب شده تا بازیگران مکمل در این فیلم بدرخشند و به نقطه قوت فیلم تبدیل شوند؛ به همین دلیل  دانلود فیلم black panther wakanda forever می تواند یکی از گزینه های اصلی شما برای تماشا کردن یک فیلم اکشن در کنار خانواده و یا به تنهایی باشد چرا که با وجود داستانی زیبا و حیرت انگیز نقش آفرینی های درخشان بازیگران نیز به این امر، امتیاز بخشیده است؛ با این حال علاوه بر فیلم پلنگ سیاه 2، فیلم سینمایی آواتار 2 نیز می تواند یکی دیگر از گزینه های شما برای تماشای فیلم در کنار خانواده باشد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
12 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
1 سال قبل

سلام چرا لینک دانلود نداره

عجیب
عجیب
1 سال قبل
پاسخ به  Mohamad

مسخره کردین؟ بنویس در روزهای آتی مردم الافت نیستن ک

امیرحسین
امیرحسین
1 سال قبل

سلام تماشای انلاین چرا زیرنویس نداره

JEFF
JEFF
1 سال قبل

پس کجاست زیر نویس چسبیدش؟ عه

رامین
رامین
1 سال قبل

سلام چی وقت دوبله شو میزارین

silvana
silvana
1 سال قبل

سانسور شده که نیست؟

Amirreza
Amirreza
1 سال قبل

سلام بدون سانسوره؟! یا نه من بدون سانسورشو میخوام

تینا
تینا
11 ماه قبل

سلام چرا تیلیر نمیذارین

12
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x