IMDB 6.5

خلاصه داستان فیلم هدف

هدف (۲۰۲۳) یک فیلم کمدی کره ای است که توسط پارک هی گون کارگردانی و نوشته شده است. در این فیلم شین هی سان، کیم سونگ کیون، یم جول سو، لی جو یونگ و کانگ ته اوه به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم در مورد یک کارآگاه پلیس به نام جو مین جون (شین هی سان) است که در حال تحقیق در مورد یک پرونده قتل است. او متوجه می شود که مظنون پرونده، یک مرد به نام یونگ سو (کیم سونگ کیون)، یک فروشنده اینترنتی است که محصولات تقلبی می فروشد.

جو مین جون برای اینکه به یونگ سو نزدیک شود، خود را به عنوان یک مشتری معرفی می کند. اما یونگ سو که متوجه می شود جو مین جون یک پلیس است، او را به گروگان می گیرد.

جو مین جون و یونگ سو در موقعیتی عجیب قرار می گیرند. جو مین جون باید قبل از اینکه یونگ سو او را بکشد، از آنجا فرار کند. اما یونگ سو نیز باید قبل از اینکه جو مین جون او را دستگیر کند، از آنجا فرار کند.

در این میان، جو مین جون متوجه می شود که یونگ سو یک مرد مهربان و دلسوز است که تنها به دنبال راهی برای گذران زندگی است. او همچنین متوجه می شود که یونگ سو به او علاقه مند است.

در نهایت، جو مین جون و یونگ سو تصمیم می گیرند که با هم همکاری کنند تا پرونده قتل را حل کنند. آنها با کمک یکدیگر موفق می شوند مجرم واقعی را دستگیر کنند.

هدف یک فیلم کمدی سرگرم کننده است که با بازی خوب بازیگران و کارگردانی جذاب، توانسته مخاطبان را راضی کند. این فیلم با بررسی روابط عاشقانه و انسانی، پیامی امیدبخش درباره اهمیت مهربانی و عشق را به مخاطبان منتقل می کند.

نکات مثبت:

* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی جذاب
* داستان سرگرم کننده
* پیام امیدبخش

نکات منفی:

* پایان کمی قابل پیش بینی است

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x