IMDB 7.2

داستان فیلم نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات ، The Guardians of the Galaxy Holiday Special

دانلود فیلم نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات The Guardians of the Galaxy Holiday Special

Star-Lord، Drax، Rocket، Mantis و Groot در یک فیلم ویژه اصلی کاملاً جدید که برای Disney+ ایجاد شده است، درگیر چند جنجال پرشور می شوند.

دانلود فیلم جدید نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات از ناب مووی

فیلم نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات محصول سال کشور آمریکا در ژانر اکشن ، کمدی و ماجراجویی میباشد. نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات توسط James Gunn کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Luke Klein و Sean Gunn و Karen Gillan در آن ایفای نقش کرده اند. از دیگر فیلم های این مجموعه میتوان به دانلود فیلم نگهبانان کهکشان ۳ زیرنویس فارسی چسبیده اشاره کرد.

The Guardians of the Galaxy Holiday Special یک فیلم مخصوص تلویزیون ابرقهرمانی می باشد که بر اساس کارتون‌ها و کتاب‌های کمیک مارول ساخته شده است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ از شبکه Disney+ منتشر شده است. کارگردانی این فیلم را جیمز گان بر عهده دارد که او پیش از این فیلم‌های قبلی نگهبانان کهکشان را نیز کارگردانی کرده است. او همچنین نویسندگی این فیلم را نیز برعهده دارد.

خلاصه داستان

فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special در زمان کریسمس اتفاق می‌افتد. خلاصه‌ای از داستان فیلم در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که بر اساس سبک فیلم‌های نگهبانان کهکشانی اکشن، کمدی و پر ماجرا باشد. در این اسپشیال کریسمس، انتظار می‌رود که شخصیت‌های اصلی از فیلم‌های قبلی بازگردند و مجدداً با یک ماجراجویی جدید روبرو شوند.

هنوز اطلاعات رسمی در مورد بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند منتشر نشده است، اما احتمال دارد بازیگران زیر به این فیلم بازگردند:

  • کریس پرت در نقش پیتر کویل (ستاره‌ای)
  • زوی سالدانا در نقش گمورا
  • دیو باتیستا در نقش درکس
  • وین دیزل صدای گروت را ارائه می‌دهد
  • بردلی کوپر صدای راکت را ارائه می‌دهد

فیلم The Guardians of the Galaxy Holiday Special در انتظار انتشار است و برنامه ایجاد این فیلم به نظر می‌رسد علاوه بر آن که به محتوایی سرگرم کننده و جذاب برای تماشا در دوران کریسمس بر سر کاربران شبکه Disney+ بیاورد، نیز پلتفرم را برای فیلم نگهبانان کهکشانی ۳ که قرار است در ۲۰۲۳ اکران شود، آماده کند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x