IMDB 5.7

خلاصه داستان فیلم سقوط 2

دانلود فیلم سقوط ۲ The Descent: Part 2 2009

داستان فیلم دو روز پس از اتفاقات فیلم اول آغاز می‌شود. سارا کارتر، تنها بازمانده گروه غارنورد، که به خاطر آسیب‌های روحی و روانی ناشی از اتفاقات فیلم اول، در بیمارستان بستری است. او به یاد نمی‌آورد که چه اتفاقی افتاده و مقامات محلی به او مشکوک هستند.

در همین حال، تیمی از غارنوردان و مقامات محلی برای نجات دوستان سارا به غار بازمی‌گردند. آنها سارا را نیز با خود می‌برند تا به آنها کمک کند.

با پیشروی تیم در غار، آنها با خطرات جدیدی روبرو می‌شوند. آنها متوجه می‌شوند که سارا درست می‌گفته و غارها محل زندگی موجودات وحشتناکی است.

دانلود فیلم جدید سقوط قسمت ۲

فیلم The Descent: Part 2 دنباله‌ای بر فیلم The Descent محصول سال ۲۰۰۵ است. این فیلم در سال ۲۰۰۹ اکران شد و کارگردانی آن بر عهده جان هریس بود.

فیلم سقوط قسمت ۲ یک فیلم ترسناک و هیجان‌ انگیز محصول کشور انگلستان است که به خوبی از فضای تاریک و ترسناک غارها استفاده می‌کند. فیلم دارای صحنه‌های ترسناک و اکشن زیادی است که می‌تواند مخاطبان را به وجد بیاورد.

بازی بازیگران فیلم نیز خوب است و به ایجاد تعلیق و هیجان کمک می‌کند. شاونا مک‌دونالد در نقش سارا کارتر بازی خوبی ارائه می‌دهد و توانسته است شخصیتی آسیب‌دیده و در عین حال قدرتمند را به تصویر بکشد.

فیلم The Descent: Part 2 به طور کلی یک فیلم خوب است که می‌تواند طرفداران فیلم‌های ترسناک را راضی کند. این فیلم دارای داستانی جذاب، فضایی ترسناک و بازی‌های خوب است.

برخی از نکات مثبت فیلم عبارتند از:

  • داستان جذاب و پرتنش
  • فضای تاریک و ترسناک
  • بازی‌های خوب بازیگران

برخی از نکات منفی فیلم عبارتند از:

  • برخی از صحنه‌های فیلم کمی بیش از حد خشونت‌آمیز هستند
  • پایان فیلم کمی غیرمنتظره است
۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x