IMDB 7.3

داستان فیلم زیرزمین ، The Cellar

دانلود فیلم زیرزمین The Cellar

 کیرا و بریان وودز با دو فرزندشان، الی و استیون، به خانه ای بزرگ و قدیمی در ایرلند نقل مکان می کنند. کیرا، یک وکیل، از نقل مکان به خانه جدید راضی نیست و احساس می کند که چیزی در خانه با او اشتباه است.

یک روز، الی در زیرزمین خانه ناپدید می شود. کیرا و بریان شروع به تحقیق در مورد خانه می کنند و متوجه می شوند که زیرزمین یک راز تاریک را پنهان می کند.

کیرا متوجه می شود که خانه توسط یک روح باستانی تسخیر شده است که به دنبال قربانی است. او باید قبل از اینکه روح الی را بگیرد، روح را از خانه بیرون کند.

The Cellar یک فیلم ترسناک فراطبیعی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی برندان مولدونی و با بازی الیشا کاتبرت و ایون مکن است. داستان خانواده ای را دنبال می کند که دخترشان در زیرزمین املاک بزرگی که به تازگی به آن نقل مکان کرده اند ناپدید می شود. این فیلم از طریق Shudder در ۱۵ آوریل ۲۰۲۲ منتشر شد.

The Cellar یک فیلم ترسناک خوب است که با واکنش های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از بازی خوب بازیگران، کارگردانی تنش زا و داستان جذاب، مورد تحسین قرار گرفتند.

فیلم با استقبال مخاطبان نیز روبرو شد و بسیاری از آنها آن را یک فیلم ترسناک موثر و ترسناک دانستند.

در مجموع، The Cellar یک فیلم ترسناک خوب است که برای طرفداران فیلم های ترسناک مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و ترسناک را با بازی خوب بازیگران ارائه می دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
marvi
marvi
1 سال قبل

سلام فیلمهاتون بدون سانسوره با شما هم سانسور کردین

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x