IMDB 6.8

خلاصه داستان فیلم ریباند

دانلود فیلم ریباند Rebound 2023

این فیلم، داستان واقعی و باورنکردنی مسابقات قهرمانی بسکتبال ملی دبیرستان ۲۰۱۲ را بازگو می کند که در آن یک مربی جدید و شش بازیکن از ضعیف ترین تیم بسکتبال به مدت هشت روز بدون وقفه دویدند.

معرفی فیلم ریباند

فیلم ریباند توانسته از نگاه کاربران در وبسایت رسمی IMDB امتیاز ۶.۸ را از ۱۰ به خود اختصاص دهد.فیلم ریباند در سال ۲۰۲۳ توسط کشور کره جنوبی ساخته شده است. این فیلم در ژانر درام و ورزشی به تولید رسیده است. فیلم ریباند توسط Hang-jun Jang کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Ahn Jae-hong و Jinwoon Jeong و Geon-joo Jung اشاره کرد.

نقد و بررسی فیلم Rebound

فیلم درباره پسران جوانی میباشد که در حال تعقیب رویاهایشان هستند، خنده‌دار است و صحنه‌های احساسی دارد، بازیگران نقش های خود را به خوبی بازی میکنند. در نقش افراد دیگر بازی کردن واقعاً آسان نیست (فشار زیادی برای ارائه مثل یک رویداد واقعی) با این حال آنها شگفت‌انگیز بودند: در کل فیلم عالی بود. وقتی فهمیدم که الان مردم واقعی چقدر خوب کار می کنند بغض چشمان من را فرا گرفت. شاید اسم فیلم را شنیده باشید چون بعضی از بازیگران از سریال/فیلم دیگری طرفدار پیدا کردند، اما قول می دهم که در نهایت همه بازیگران را دوست خواهید داشت. تماشای آن برای همه، جوان یا پیر، ضروری است، زیرا من چیزی از آن یاد گرفتم و احساس می‌کنم دیگران هم این کار را خواهند کرد. تشکر از کارگردان جانگ هانگ جون، او کار شگفت‌انگیزی انجام داد و این داستان را زنده کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x