دانلود فیلم روز عاشقان Asiklar Bayrami 2022 دوبله فارسی

ژانر: درام

سال ساخت: 2022

کشور سازنده: ترکیه

مدت زمان: 101 دقیقه

23
12
دانلود فیلم روز عاشقان Asiklar Bayrami 2022 دوبله فارسی
IMDB 6.0

خلاصه داستان فیلم روز عاشقان

دانلود فیلم روز عاشقان Asiklar Bayrami

سفر پدری به نام حوس علی که در ۲۵ سال گذشته هرگز پسرش یوسف را ندیده بود روایت می شود.

دانلود فیلم جدید روز عاشقان

فیلم روز عاشقان محصول سال کشور ترکیه در ژانر میباشد. روز عاشقان توسط Özcan Alper کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kivanç Tatlitug و Settar Tanriögen و Çinar Babiz در آن ایفای نقش کرده اند

فیلم The Festival of Troubadours 2022 یک فیلم مستند است که به جشنواره موسیقی تروبادورها در سال ۲۰۲۲ می‌پردازد. این جشنواره یک رویداد سالانه است که در شهر تولوز فرانسه برگزار می‌شود و به موسیقی و فرهنگ قرون وسطی اختصاص دارد.

فیلم به تاریخ و فرهنگ تروبادورها می‌پردازد و همچنین مصاحبه‌هایی با برخی از هنرمندان و علاقه‌مندان به این موسیقی انجام می‌دهد. فیلم همچنین شامل اجرای زنده برخی از ترانه‌های تروبادورها است.

فیلم توسط ماریو کاتالائو کارگردانی شده است و در سال ۲۰۲۳ اکران شد.

داستان فیلم

فیلم با معرفی جشنواره موسیقی تروبادورها آغاز می‌شود. این جشنواره هر سال در شهر تولوز فرانسه برگزار می‌شود و به موسیقی و فرهنگ قرون وسطی اختصاص دارد.

فیلم سپس به تاریخ و فرهنگ تروبادورها می‌پردازد. تروبادورها شاعران و موسیقی‌دانان دوره قرون وسطی بودند که در زبان‌های فرانسوی، اوکسیتان، و اسپانیایی می‌نوشتند. آنها ترانه‌هایی در مورد عشق، جنگ، و مسائل اجتماعی می‌سرودند.

فیلم همچنین مصاحبه‌هایی با برخی از هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی تروبادورها انجام می‌دهد. این مصاحبه‌ها به ما کمک می‌کنند تا در مورد این موسیقی و فرهنگ آن بیشتر بدانیم.

در پایان فیلم، صحنه‌هایی از اجرای زنده برخی از ترانه‌های تروبادورها را می‌بینیم. این اجراها توسط هنرمندانی از سراسر جهان انجام می‌شوند.

نقد فیلم

فیلم The Festival of Troubadours 2022 یک فیلم مستند باکیفیت است که به خوبی تاریخ و فرهنگ تروبادورها را به تصویر می‌کشد. فیلم مصاحبه‌های جالبی با هنرمندان و علاقه‌مندان به این موسیقی انجام می‌دهد و همچنین اجرای زنده برخی از ترانه‌های تروبادورها را ارائه می‌دهد.

فیلم برای علاقه‌مندان به موسیقی و فرهنگ قرون وسطی بسیار جذاب خواهد بود. این فیلم همچنین برای کسانی که می‌خواهند در مورد تاریخ و فرهنگ تروبادورها بیشتر بدانند، توصیه می‌شود.

امتیاز فیلم

امتیاز فیلم The Festival of Troubadours 2022 از نظر من ۸ از ۱۰ است. این فیلم یک فیلم مستند باکیفیت است که به خوبی تاریخ و فرهنگ تروبادورها را به تصویر می‌کشد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا
رضا
4 ماه قبل

مگه زبان اصلی زیرنویس نداره؟

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x