IMDB 4.6

خلاصه داستان فیلم تحت پوشش 2

معرفی تحت پوشش ۲ Under Wraps 2 2022

فیلم تحت پوشش ۲ محصول کشور آمریکا در ژانر خانوادگی و فانتزی میباشد.فیلم جدید تحت پوشش ۲ توسط Alex Zamm کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Malachi Barton و Christian J. Simon و Sophia Hammons در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۴.۶از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Under Wraps 2

در حالی که امی برای عروسی پدرش با موضوع هالووین آماده می شود ، او، گیلبرت و مارشال متوجه می شوند که هارولد و رز ممکن است در خطر باشند. یک مومیایی شیطانی به طور غیرمنتظره ای بیدار می شود و برای انتقام بیرون می آید.

نقد و بررسی فیلم تحت پوشش ۲

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Under Wraps 2 به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x