IMDB 6.8

خلاصه داستان فیلم بیگانه

معرفی بیگانه Alienoid 2022

فیلم بیگانه محصول کشور کره جنوبی در ژانر اکشن و فانتزی و علمی فانتزی میباشد.فیلم جدید بیگانه توسط Dong-hoon Choi کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Kim Eui-sung و Lee Hanee و Yoo Jae-myung در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۶.۸از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Alienoid

درگاهِ زمان بین شمشیرزنی که میخواهد شمشیر افسانهای الهی را در پایان سلسله گوریو تصاحب کند و کسانی که در سال ۲۰۲۲ یک زندانی بیگانه را تعقیب میکنند باز میشود.

نقد و بررسی فیلم بیگانه

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Alienoid – Alien-Human Part 1 به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Erfan
Erfan
1 سال قبل

قسمت ۲ اومده؟ اگه نیومده کی میاد

حامد
حامد
7 ماه قبل

فیلم خوبیه. جلوه های ویژه قابل توجهی داره. شخصیت پردازی مناسبه. روایت فیلم در ابتدا تا حدودی ثقیل و گنگ هست اما از نیمۀ دوم فیلم هم درک محتوا برای بیننده آسونتر می شه و هم جنبه های احساسی فیلم پر رنگتر به نمایش در می یاد. داستان اشاره به تصاحب ذهن انسانها بعنوان زندان بمنظور حبس محکومین خبیثی ست که از سیاره ای دیگر به زمین تبعید شده اند. در بعد علمی-تخیلی داستان، اشاره به درگاه ها و جابجایی میان جهان های موازی به شکلی تازه تر انجام شده و کشش داستان را برای بیننده تقویت می کند. چالش… بیشتر بخوانید

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x