IMDB 8.5

توضیحات فیلم اوپنهایمر ، Oppenheimer

در سال 2023 و زمانی که فیلم معروف اوپنهایمر برا اولین بار اکران شد، چشمان بسیاری از مخاطبان به پرده سینما دوخته شد تا فیلمی را بر اساس واقعیت تماشا کنند. این فیلم توسط کریستوفر نولان ساخته شد و محصول سال 2023 کشور انگلستان می باشد. دانلود فیلم اوپنهایمر در اینترنت، یکی از پر سرچ ترین فیلم ها می باشد. مخاطبینی که به این ژاندر سینمایی علاقه مند هستند، می توانند فیلم اوپنهایمر زیرنویس فارسی را دانلود و تماشا کنند.

داستان فیلم اوپنهایمر چیست؟

فیلم اوپنهایمر، محصول 2023 سینمای انگلستان و با بازی هنرمندان سرشناسی همچون کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور، امیل بلانت، مت دیمون، فلورنس پیو، بنی سفدی، جاش هارتنت، دیلن آرنولد و متیو موداین است. این فیلم، روایتگر وقایعی است که سال ها پیش دولت آمریکا بر علیه کشور ژاپن انجام داد. انفجار بمب اتم در شهرهای ناکازاکی و هیروشیما که چند صد هزار نفر را به کام مرگ کشید. در این فیلم، قصه افرادی به تصویر کشیده شده است که ارتش آمریکا، آنها را مجبور به ساخت و استفاده از بمب اتم می کند.

تمرکز و محوریت این فیلم روی جولیوس رابرت اوپنهایمر است و به جریانات دانشمندانی می پردازد که در پروژه ساخت و استفاده از بمب اتم، دخالت داشتند. در این فیلم، تسلیم شدن امپراتور ژاپن در مقابل ارتش آمریکا به تصویر کشیده شده است. البته لازم به ذکر است که داستان این فیلم بر اساس کتاب ” پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر ” اثر کای برد و مارتین جی شروین است.

دانلود فیلم اوپنهایمر دوبله فارسی

دانلود فیلم های دوبله و زیرنویس فارسی، به شدت پر طرفدار هستند و بسیاری از افراد دوست دارند فیلم های مورد نظر خود را دوبله یا لا اقل زیرنویس ببینند. خوشبختانه، دانلود فیلم اوپنهایمر به هر دو طریق، ممکن است. حتی در برخی از سایت ها، می توان این فیلم را به صورت زبان زنده و بدون دوبله یا زیرنویس هم دانلود کرد.

فیلم اوپنهایمر زیرنویس فارسی، برای افرادی که مشکل دانش زبان دارند، بسیار مناسب است.  وقایع مهم این فیلم از ابتدا تا انتها، به صورت زیرنویس فارسی است و به روان ترین شکل ممکن، ترجمه شده است. شما می توانید با دانلود اوپنهایمر دوبله فارسی یا زیرنویس، کل داستان را از ابتدا تا انتها، دنبال کنید. این فیلم در وبسایت های رسمی دانلود فیلم، آپلود شده و می توانید آن را به راحتی دانلود کنید.

برای دانلود فیلم oppenheimer، کافیست تا نام این فیلم را در گوگل سرچ کنید. تعداد بسیار زیادی از سایت های ایرانی و خارجی، این فیلم را برای دانلود، ارائه می کنند. می توانید یکی از سایت های معتبر را انتخاب کرده و این فیلم را به صورت دوبله یا زیرنویس، دانلود کنید.

شگفتی های فیلم oppenheimer

نولان، فیلمساز مشهور انگلستان، برای این فیلم، چیزی در حدود 100 میلیون دلار هزینه کرده است.  درست است که این فیلم به نسبت چند فیلم دیگر نولان، بودجه کمتری برای ساخت داشته است اما، شگفتی های بسیاری در ساخت و تهیه آن وجود داشته که چند مورد از آن را ذکر می کنیم:

با اینکه این فیلم ساز در پروژه های قبلی مانند فیلم تنت و دانکرک از دوربین های 65 میلیمتری آی مکس استفاده کرده بود، با هم در این فیلم از همین دوربین ها استفاده کرده است تا کیفیت تصویر آن، بسیار بالا باشد. وقتی شما دانلود فیلم اوپنهایمر را انجام دهید و در پخش کننده قوی، آن را تماشا کنید، متوجه این مطلب، خواهید شد.

این فیلم بعد از دوران کرونا پخش اکران شد و بازخورد بسیار زیادی در میان مخاطبان داشت. 100 روز اکران آنلاین این فیلم توسط کمپانی universal انجام شد که بیشتر از مدت زمان اکران فیلم ها در دوران کرونا بود.

وقتی دانلود فیلم اوپنهایمر را انجام دادید، حتما به سکانسی که مربوط به انفجار هسته ای است، دقت کنید. این انفجار، بدون استفاده از جلوه های ویژه در فیلم oppenheimer بازسازی شده است. نولان در مصاحبه خبری، فاش کرد که این انفجار برای اولین بار در تاریخ سینما، بدون استفاده از جلوه های ویژه فیلمبرداری شده است.

دانلود فیلم اوپنهایمر بدون سانسور

متاسفانه، سانسور و ممیزی شدن فیلم ها بعد از ساخت آنها بسیار زیاد است. برخی از فیلم ها در هنگام ساخت و پیش از اکران، ممیزی و سانسور می شوند که این کار در کشور ما، امری طبیعی محسوب می شود. از سانسور شدن بخش های فیلم اوپنهایمر، اطلاع خاصی در دسترس نیست اما نسخه فارسی و دوبله شده آن، به احتمال بسیار زیاد، سانسور شدگی دارد. اگر دوست دارید دانلود فیلم اوپنهایمر بدون سانسور را تجربه کنید، می توانید از سایت های معتبر خارجی، این کار را انجام دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
23 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Garen
Garen
9 ماه قبل

کیفیت خوب هستش؟ یا پرده؟

پژمان
پژمان
9 ماه قبل
پاسخ به  Garen

نه کیفیتش پرده اس

علیرضا
علیرضا
9 ماه قبل

لینکش خرابهههههه
تا ۹۹ درصد رفت و کنسل شد

حسین
حسین
9 ماه قبل

زیرنویس فارسی داره؟

کامران
کامران
9 ماه قبل

الان روی این فیلم زیرنویس فارسی داره یا زیرنویس انگلیسی؟؟

sll
sll
9 ماه قبل

سانسور شده؟ یا نسخه کامل؟

nariman
nariman
9 ماه قبل

سلام ببخشید کیفیت خوبش کی میاد

سعید
سعید
8 ماه قبل

سلام با برنامه ADM موبایل دانلود نمیشه با مرورگر گوگل هم فیلمو نشون میده اما دانلود نمیکنه اما با برنامه idm+ موبایل دانلود میشه اما ثبات نداره برخی از فیلم ها دانلود میشه برخی پیغام خطا میده لطفا نحوه دانلودو بگین چطوره؟

ملیح
ملیح
8 ماه قبل

سانسور داره؟

ali
ali
6 ماه قبل

فیلمارو سانسور می کنید؟

ششش
ششش
6 ماه قبل

لطفا زبان اصلی هم بزارید برا تمرین انگلیسی لازمه

امیر
امیر
5 ماه قبل

سلام ممنون از سایت خوب شما، کیفیت اصلی امروز منتشر شده شما کی قرار میدید کیفیت اصلی رو روی سایت؟

تعداد جلسات دادگاه طلاق
تعداد جلسات دادگاه طلاق
4 ماه قبل

خیلی فیلم خوبی است ممنون از سایت خوبتان

23
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x