IMDB 7.8

خلاصه داستان فیلم آواتار 2 راه آب

دانلود فیلم آواتار ۲ راه آب Avatar 2 The Way of Water

جیک سالی با خانواده تازهای که در قمر فراخورشیدی پاندورا تشکیل شدهاند زندگی میکند. هنگامی که یک تهدید آشنا برای پایان دادن به آنچه قبلاً شروع شده بود باز می گردد، جیک باید با Neytiri و ارتش نژاد Na’vi برای محافظت از خانه آنها همکاری کند.

فیلم آواتار – راه آب در سال در کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و ماجراجویی و تخیلی به تولید رسیده است. آواتار – راه آب توسط James Cameron کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Sam Worthington و Zoe Saldana و Sigourney Weaver اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم آواتار 2 راه آب ، Avatar: The Way of Water

دانلود فیلم آواتار ۲ راه آب Avatar: The Way of Water 2022 زیرنویس فارسی چسبیده

Avatar 2: The Way of Water به فارسی آواتار ۲: راه آب محصول ۲۰۲۲ آمریکا است. فیلم آواتار ۲ یا Avatar 2 یک فیلم علمی-تخیلی حماسی آمریکایی به کارگردانی جیمز کامرون و محصول استودیو قرن بیستم است. این دومین فیلم از مجموعه کامرون است، پس از فیلم(۲۰۰۹). کامرون با جان لاندو تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد و جاش فریدمن در ابتدا به عنوان نویسنده کامرون اعلام شد.

بعداً اعلام شد که کامرون، فریدمن، ریک یافا، آماندا سیلور و شین سالرنوقبل از اینکه به فیلمنامه‌های جداگانه نسبت داده شود، در فرآیند نوشتن همه دنباله‌ها شرکت کرد، و اعتبار نهایی را نامشخص کرد.

آواتار 2 دنباله ای است که مورد انتظار شاهکار علمی تخیلی جیمز کامرون در سال 2009 است. این فیلم دورترین نقاط پاندورا را بررسی می‌کند و طرفداران انتظار دارند تنوع زیستی باورنکردنی و مناظر شگفت‌انگیز این سیاره را ببینند. گزارش شده است که ارزش تولید Avatar 2 بالاتر از نسخه قبلی خود است، زیرا با دوربین ها و تجهیزات پیشرفته ای که به طور خاص برای عکسبرداری در زیر آب طراحی شده اند، فیلمبرداری می شود. این به این معنی است که وقتی فیلم بالاخره در سال 2021 به سینماها راه پیدا می کند، احتمالاً شاهد تصاویری بسیار خیره کننده خواهیم بود. طرفداران همچنین انتظار دارند که بفهمند بین جیک سالی و نیتیری از اولین رویارویی آنها در سال 2009 و جنبه جدیدی از رابطه آنها و همچنین پیشبرد قوس های فردی شخصیت هایشان چه اتفاقی افتاده است…

دانلود فیلم جدید آواتار ۲: راه آب از ناب مووی

سام ورتینگتون در نقش جیک سالی ، انسانی سابق که پس از عضویت در برنامه
Zoe Saldaña در نقش Neytiri ، دختر رئیس قبیله قبلی
CCH Pounder در نقش موات
کلیف کورتیس در نقش تونواری، رهبر قبیله مردم صخره متکاینا
جیمی فلاترز در نقش نتیام، اولین پسر و بزرگترین فرزند جیک و نیتیری
جرمی اروین در نقش جوان نتیام
بریتانیا دالتون در نقش لواک، جیک و پسر دوم نیتیری
کلویی کلمن در نقش یانگ لواک
ترینیتی بلیس در نقش توکتری، دختر هشت ساله جیک و نیتیری و کوچکترین فرزندشان
بیلی باس در نقش (“ریا”)، یک غواص برازنده و قوی متکاینا
فیلیپ گلجو در نقش آونونگ، مرد جوان شکارچی و غواص آزاد متکاینا
دوان ایوانز جونیور در نقش روتکسو، شکارچی مرد جوان و غواص آزاد متکاینا

دانلود فیلم اکشن آواتار ۲

این فیلم دنباله فیلم آواتر ۱ که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد میباشد. قرار است که این قسمت از فیلم آواتار در سال ۲۰۲۲ اکران شود.

به گفته جیمز کامرون، دنباله‌های آواتار آنقدر بزرگ بود که او چهار فیلمنامه را بین تیم نویسندگی ریک یافا، آماندا سیلور، جاش فریدمن و شین سالرنو تقسیم کرد. کامرون به توضیح بیشتر روند داستان می پردازد: “فکر می کنم ما هفت ماه همدیگر را ملاقات کردیم و همه صحنه های هر فیلم را با هم بردیم، و من تا روز آخر به هر نویسنده ای تعیین نکردم که قرار است روی کدام فیلم کار کنند. می دانستم. اگر فیلمنامه‌هایشان را زودتر از موعد به آن‌ها اختصاص می‌دادم، هر بار که درباره فیلم دیگری صحبت می‌کردیم، آن‌ها را تنظیم می‌کردند.»

جیمز کامرون به طور جدی در نظر گرفت که کل دنباله‌های آواتار را با نرخ فریم بالاتر فیلمبرداری کند و گفت: «تصویر سه بعدی پنجره‌ای را به واقعیت نشان می‌دهد؛ نرخ فریم بالاتر شیشه را از پنجره بیرون می‌برد». استاندارد صنعتی 24 فریم در ثانیه است و نرخ فریم بالاتر حداقل 48 فریم در ثانیه، 60 فریم در ثانیه یا 120 فریم در ثانیه است. او بعداً از این مسیر منصرف شد و در مصاحبه‌ای اظهار داشت که همان‌قدر که قالب برای سینما پیشگامانه است، تماشاگران سینما همیشه به روش خاصی برای تماشای فیلم‌ها عادت کرده‌اند و تغییر آن به هر شکلی مخاطب را از آن تجربه خارج می‌کند. در عوض، فقط صحنه های خاصی از فناوری HFR استفاده می کنند. دنباله های آواتار مجموعا بیش از یک میلیارد دلار هزینه خواهند داشت.

جیمز کامرون و جان لاندو تایید می کنند که سونی به طور خاص به درخواست کامرون برای ساخت دوربین جدیدی به نام “Venice” Camera گوش داده و کامرون نیز تایید کرده است که آواتار 2 و آواتار 3 (2024) را با این دوربین ونیز فیلمبرداری خواهد کرد. به گفته جیمز کامرون، کیت وینسلت تمام بدلکاری های زیر آب را خودش اجرا خواهد کرد. زمانی که فیلم در نهایت در سال 2022 اکران شود، 13 سال فاصله بین فیلم اول و دوم خواهد بود. یکی از طولانی‌ترین زمان‌های ساخت آن را می‌دهد، زیرا تقریباً بلافاصله پس از موفقیت فیلم اول اعلام شد. جیمز هورنر تا زمان مرگش در ژوئن 2015 برای ساخت فیلم قرارداد امضا کرده بود. آهنگساز جدید سیمون فرانگلن است. ادوارد نورتون پس از اینکه متوجه شد قرار است نقش یک انسان را بازی کند، نقشی را رد کرد و بیشتر به بازی در نقش ناوی علاقه داشت. جیمز کامرون که هنوز می‌خواست با نورتون کار کند، در نهایت او را به عنوان نوا در Alita: Battle Angel (2019) انتخاب کرد.

کیت وینسلت رکورد فیلمبرداری زیر آب تام کروز از فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation (2015) 6 دقیقه ای را با رکورد هفت دقیقه و 14 ثانیه شکست. تاریخ اکران به سال 2022 عقب انداخته شده است. به گفته جیمز کامرون، این به این دلیل است که تمام دنباله‌های آینده شبیه به سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون «پشت به سر» فیلم‌برداری می‌شوند. این دنباله در دسامبر 2009 اعلام شد. در ابتدا، جیمز کامرون می خواست آن را در سال 2015 منتشر کند. پس از آن تا دسامبر 2016 به تعویق افتاد. پس از آن به دسامبر 2017. در آوریل 2016، کامرون اعلام کرد که انتشار آن را تا دسامبر 2018 به تاخیر انداخت. در مارس 2017 کامرون اعلام کرد که این نسخه در نهایت در دسامبر 2018 نخواهد بود. در 27 آوریل 2017 اعلام شد که انتشار در 18 دسامبر 2020 خواهد بود. در می 2019، دیزنی اعلام کرد که در نهایت در 17 دسامبر 2021 عرضه خواهد شد. در جولای 24 2020، دیزنی اعلام کرد که فیلم را به دلیل همه گیری کووید19 به 16 دسامبر 2022 موکول می کند.

در 17 دسامبر 2019، از طریق filmmusicreporter.com، اعلام شد که سیمون فرانگلن آهنگسازی آواتار 2 و آواتار 3 (2024) را خواهد ساخت. فرانگلن در اصل تنظیم کننده و تهیه کننده موسیقی فیلم اول بود و همکاری های متعدد دیگری با جیمز هورنر داشت که اولین آواتار (2009) از جمله تایتانیک (1997) را به ثمر رساند. فرنگلن موسیقی متن فیلم The Magnificent Seven (2016) را ساخت که هفت تم اصلی توسط هورنر نوشته شده است. جیمز هورنر در سال 2015 درگذشت. جان لاندو، تهیه کننده فیلم، فاش کرد که کیت وینسلت وقتی توانست تقریباً نفس خود را به مدت هفت دقیقه زیر آب حبس کند، تولید را حیرت زده ترک کرد. لاندو در گفتگو با دیلی میل گفت: “کیت رکورد شیرجه آزاد را در میان بازیگران شکست. شش دقیقه و 50 چیزی بود — اما برای کیت توافق کردیم که آن را هفت بنامیم.” بیلی باس، که او فوق العاده بود. در این فیلم نقش دختر وینسلت، تسیریا را بازی می کند و افزود: «کیت رکوردی را که در حین تمرین به ثبت رساند، دارد. من شش دقیقه و 30 ثانیه را مدیریت کردم.”

توضیحاتی در رابطه با فیلم Avatar: The Way of Water

چندین سال است که از اعلام ساخت آواتار 2 گذشته است، کامرون برای آن که ذهن بیننده را آماده کند گوشه‌ای از داستانی که قرار است شاهدش باشیم را مشخص کرده. که مبحث کلی این داستان، حول محور خانواده است. کامرون اذعان داشته که هر کدام از دنباله‌ها برای خود یک فیلم مستقل هستند و نیازی نیست که حتماً فیلم اول را دیده باشید تا متوجه شوید که اوضاع از چه قرار است. یعنی فیلم مستقل از داستان قبلی خود است. البته اگر چنین نبود باید تعجب می‌کردیم چرا که داستان و کاراکترها هرگز نقطه قوت قسمت اول نبودند و بعید است تعداد زیادی از مردم حتی اسم آنها را پس از ۱۲ سال به خاطر داشته باشند. با دانلود و تماشای فیلم آواتار 2 دوبله فارسی در برسی و نقد این فیلم همراه ما باشید.

در فیلم زیبا و تخیلی آواتار 2 با گذشت زمان شاهد اتفاقات زیادی خواهیم بود با دانلود فیلم آواتار 2شاهد این هستید که جیک و نیتیری که از شخصیت های مهم داستان هستند بزرگ شدند و حالا دیگر رؤسای قبیله خود هستند. همانطور که پیش ‌تر گفتیم، تمرکز داستان بر فرزندان این دو خواهد بود که پا را فراتر از جنگل‌های سیاره پاندورا می‌گذارند و به محیط‌ های زیرآبی و آتش‌فشانی این سیاره مرموز خواهند رفت و ماجرا جویی جدیدی را شروع خواهند کرد.

بازیگران فیلم Avatar 2 چه کسانی هستند؟

گروه اصلی بازیگرانی که در قسمت اول حضور داشتند، و با دانلود فیلم جدید شاهد حضور بازیگران شناخته شده این فیلم خواهید بود . و بازیگران بازگشتشان برای آواتار ۲ قطعی است. زویی سالدانا، که در سال ۲۰۰۹ تنها ریبوت Star Trek را به‌ عنوان اثر مطرح در کارنامه خود داشت، حالا به دلیل حضور درخشانش در MCU و مجموعه نگهبانان کهکشان بسیار مشهور شد و قرار است برای ایفای دوباره نقش «پرنسس نیتیری» بازگردد. بدین ترتیب احتمال می رود او درخشان‌ترین محبوب ترین چهره در فهرست بازیگران فیلم اواتار باشد.

 با دانلود فیلم avatar 2 میبینیم که سم ورثینگتون نیز بار دیگر در نقش جیک سالی که حالا دیگر کاملاً به یکی از اعضای گونه ناوی‌ها تبدیل شده، نقش افرینی خواهد کرد. تردیدی نیست که ورثینگتون در این سال‌ها به اندازه سالدانا موفق نبوده است؛ و نتوانسته به محبوبیت دلخواه خود برسد. شاید قسمت های دیگر آواتار برای او بازگشتی دراماتیک را رقم بزنند.

سیگورنی ویور، الهه فیلم‌های علمی تخیلی و استفن لنگ نیز با وجود آن که کاراکترهایشان در فیلم اول کشته شدند، در آواتار ۲ حضور خواهند داشت. کلنل مایلز کواریچ (استفن لنگ) قرار است در تمامی چهار فیلم جرشخصیت منفی و شاخص و اصلی مجموعه باشد. سی‌سی‌اچ پاوندر، و مت جرالد نیز دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در مجموعه را تکرار خواهند کرد. نسخه اواتار دوبله فارسی را میتوانید دانلود کنید و این فیلم زیبا و تخیلی را تماشا کنید

تاریخ اکران فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) چه زمانی است؟

آواتار ۲ پس از تغییر و تحول های فراوان، بالأخره تاریخ اکرانش مشخص شد. این فیلم یعنی اواتار2 در ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) به روی پرده اکران سینما خواهد رفت و پس از آن، هر یک سال در میان قسمت ها بعدی فیلم اواتار اکران می‌شوند تا با همین ترتیب، آواتار ۵ در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۷ عرضه شود. برنامه‌ریزی برای تولید و اکران فیلم‌های این مجموعه تاکنون بارها به دلایل مختلف دستخوش تغییر شده که بد نیست به‌ طور خلاصه به آنها اشاره کنیم.

 

در ابتدا قرار بود دانلود فیلم دوبله فارسی اواتار 2 در دسامبر ۲۰۱۴ و قسمت سوم در سال 2015 آن اکران شود اما این اتفاق با مشکلات زیاد روبه رو شد و اکران اواتار3 هرگز رخ نداد. سپس فیلم چهارم به برنامه‌ها اضافه و بنا بر آن شد که فیلم‌ها در سه سال پیاپی (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸) عرضه شوند . البته که این پایان کار نبود و مشکلات متعددی چون نگارش فیلمنامه، کمبود فناوری‌های تصویربرداری و جلوه‌های کامپیوتری مناسب و خریداری فاکس توسط دیزنی، برنامه را چندین مرتبه عقب انداخت و اکران فیلم را با چالش های فراوانی رو به رو کرد تا در نهایت به تاریخی که بالاتر گفتیم برسیم.

جمع بندی

در یک نگاه کلی مبحث اصلی فیلم آواتار 2، ورای سفینه‌های پرنده و ادوات جنگی صیقل‌ داده شده، و یک درام تمام‌عیار است. جِیک سالی و نیتیری حالا یک قبیله‌ کوچک دارند. بزرگ‌ ترین فرزند پسر آن‌ها یعنی نیتیام (با بازی جِیمی فلترز)، دومین پسرشان یعنی لوآک (با بازی بریتِین دالتون) و دختر هشت ساله آن‌ها یعنی توکیتری (با بازی ترینیتی بلیس) که با لقب «توک» شناخته می‌شود قبلیه‌ی مرموز آن‌ها را تشکیل می‌دهند. جیک از نژاد انسان و نیتری از نژاد ناآوی‌ها است. ازدواج آن‌ها مثل یک پیوندِ بین‌ نژاد است که در دنیای انسان‌ها نیز مشابه‌اش را می‌بینیم. پیوندی که میوه‌ آن تولد چند فرزند است. حتی جیک و نیتیری هم مطمئن نیستند که آیا فرزندانشان به‌ دنیایی که در آن زندگی می‌کنند تعلق دارند یا نه ؟ ایا فرزندان آن ها می توانند خود را با شرایط خاصی که دارند وفق دهند البته این سوال در ذهن بیننده هم نقش میبنند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
45 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kavs1356
Kavs1356
2 سال قبل

Kavs1356

Fashid
2 سال قبل

😁😁😁😁

Fashid
2 سال قبل

😁😁😁😁😁😁😁😁

Stau Marley
Stau Marley
2 سال قبل

فیلم‌‌‌‌اواتارقسمت دوم دوبله‌‌‌‌‌‌‌‌فارسی

Stau Marley
Stau Marley
2 سال قبل

فیلم‌‌‌‌اواتارقسمت دوم دوبله فارسی سینمای

Reza m
Reza m
2 سال قبل

عالیه

farraz
farraz
2 سال قبل

لطفا فیلم کامل بزارید

Ali
Ali
1 سال قبل

Yes

Saeid
Saeid
1 سال قبل

Earth

Saeid
Saeid
1 سال قبل

😘 😘 😘

ایلان ماسک
ایلان ماسک
1 سال قبل

این مسخره بازیا چیه؟فیلم ببینیم باس کامنت بذاریم؟

یاس
یاس
1 سال قبل

باریکلا

ali
ali
1 سال قبل

سلام پ چی شد

Majid Ch
Majid Ch
1 سال قبل

🙂🙂🙃🙃

رامین
رامین
1 سال قبل

عالی

Reza
Reza
1 سال قبل

Yes

Reza
Reza
1 سال قبل

عالیه

Sasha
Sasha
1 سال قبل

عالی

Saied
Saied
1 سال قبل

Merci

Amir
Amir
1 سال قبل

Follow

Amir
Amir
1 سال قبل

عالیه

حسین
حسین
1 سال قبل

خخخخخخ🤣🤣🤣

اسی
اسی
1 سال قبل

پس کی میزارید فیلم رو قسمت دومش رو

اسی
اسی
1 سال قبل

لطفابگید انتشارشده؟

Sadegh
Sadegh
1 سال قبل

😡😡😡😡

مهرداد
مهرداد
1 سال قبل

عجب!

بتوچ
بتوچ
1 سال قبل

مسخره

احسان
احسان
1 سال قبل

سلام …چرا لینک دانلود نداره مثل بقیه فیلمها
اگر میشه لینک دانلود رو برام پیامک یا تو واتساب سروش برام بفرستید بزرگواری کردید

General
General
1 سال قبل

عالی

sxsx
sxsx
1 سال قبل

anb xnbs

اسدالله
اسدالله
1 سال قبل

زیرنویس نداری. فیلم 😠🇦🇫

قلی
قلی
1 سال قبل

کیفیتش چیه

Shahin
Shahin
1 سال قبل

سانسور شده؟

کورش
کورش
1 سال قبل
پاسخ به  Shahin

همه فیلم هاشون بازبینی شده

Niloofar
Niloofar
1 سال قبل
پاسخ به  Shahin

خیلی زیاد هم سانسور هم شطرنجی
🤣🤣🤣🤣

علی
علی
1 سال قبل

هی بد نیست

Niloofar
Niloofar
1 سال قبل

واقعا متاسفم 😡😡😡😡

عسل
عسل
1 سال قبل

کیفیت پرده ای هستش و سانسور شده ، لطف میکردین مینوشتین دیگ

عاصب
عاصب
1 سال قبل

حیف نیست این فیلم با کیفیت پائین دید ارزش انتظار کیفیت بلوری داره

545
545
1 سال قبل

بدون سانسور؟

Hassan
Hassan
1 سال قبل

درود بر شما
آیا اگه بخوایم از ناب مووی فیلم دانلود کنیم بعد از انتخاب کیفیت دانلود میشه فیلم رو از طریق ADM دانلود کنیم ؟ بخاطر سریعتر دانلود کردن!

حضرت
حضرت
7 ماه قبل

تخیل و توهم

45
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x