IMDB 7.5

خلاصه داستان فیلم آر ام ان

دانلود فیلم آر ام ان RMN 2022

R.M.N. فیلمی درام محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی کریستین مونجیو است. این فیلم در یک روستای چند قومیتی در ترانسیلوانیا، رومانی، در فصل تعطیلات ۲۰۲۱-۲۰۱۹ اتفاق می‌افتد، داستان مردی است که از آلمان برمی‌گردد و معشوق سابقش که در دهکده کار می‌کند.

داستان فیلم در مورد مردی به نام متییاس است که پس از سال‌ها زندگی در آلمان، به روستای زادگاهش در ترانسیلوانیا بازمی‌گردد. او قصد دارد بیشتر در زندگی پسرش، رودی، که در حین غیبت او توسط مادرش، آنا، بزرگ شده است، مشارکت داشته باشد. متییاس همچنین می‌خواهد معشوقه سابقش، سیسیلیا، را که اکنون با مرد دیگری ازدواج کرده است، ببیند.

با بازگشت متییاس به روستا، تنش‌های قومی در روستا افزایش می‌یابد. یک خانواده رومانی‌تبار جدید به روستا نقل مکان می‌کنند و این امر باعث ناراحتی برخی از ساکنان روستا می‌شود. متییاس نیز در این تنش‌ها گرفتار می‌شود و مجبور می‌شود بین خانواده و دوستانش یکی را انتخاب کند.

آر ام ان فیلمی است که به بررسی موضوعاتی مانند تنش‌های قومی، هویت ملی، و خانواده می‌پردازد. این فیلم با تصویری رئالیستی از یک جامعه چند قومیتی، به بررسی این موضوعات می‌پردازد.

فیلم با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از فیلم به دلیل کارگردانی، بازی‌ها، و فیلم‌نامه آن تمجید کردند. فیلم در جشنواره کن ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و نامزد دریافت نخل طلایی شد.

نکات مثبت فیلم:

* کارگردانی قوی کریستین مونجیو
* بازی‌های خوب بازیگران، به‌ویژه مارین گریگور و جودیث استیت
* فیلم‌نامه قوی که به موضوعات مهمی می‌پردازد

نکات منفی فیلم:

* برخی از سکانس‌ها ممکن است برای برخی از مخاطبان سنگین باشد

در مجموع، R.M.N. فیلمی است که ارزش دیدن دارد. این فیلم فیلمی است که شما را به تفکر وا می‌دارد و با موضوعات مهمی که مطرح می‌کند، شما را درگیر می‌کند.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x