IMDB 8.3

خلاصه داستان سریال افسانه های آرتدال

معرفی افسانه های آرتدال Arthdal Chronicles 2019

سریال افسانه های آرتدال محصول کشور کره جنوبی در ژانر میباشد.سریال جدید افسانه های آرتدال توسط Won Suk Kim کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Song Joong-ki و Kim Ji-Won و Kim Eui-sung در آن ایفای نقش کرده اند. سریال معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی سریال ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان سریال Arthdal Chronicles

«آرتدال» سرزمینی افسانه‌ای است که در دوران عصر برنز قرار دارد. داستان سریال دربارهٔ دو برادر دوقلو به نام‌های یون سوم و سایا است که در اثر حمله ساکنان آسدال به سرزمین موجودات افسانه‌ای (سرزمین ماه) پدر و مادر خود را از دست می‌دهند. یون سوم توسط مادرش نجات می‌یابد و در یک قبیله بدون تمدن به نام واهان بزرگ می‌شود. سایا را نیز تاگون، قهرمان جنگی و قدرتمندترین شخص در آسدال، پیدا می‌کند و او را به عنوان فرزند خود بزرگ می‌کند.

یون سوم با سرنوشتی شوم متولد می‌شود که منجر به نابودی آسدال می‌شود، اما مادرش او را نجات می‌دهد. او بعد از گذراندن سختی های زیاد، سال ها بعد برای تحقق سرنوشتش به آسدال بازمی گردد و قصد دارد اولین پادشاه آسدال شود و تاگون نیز رویای رسیدن به امپراطوری را در سر دارد.

نقد و بررسی سریال افسانه های آرتدال

اگر از جمله هوادارن سریال و سریال باشید، به منظور دانلود سریال محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر سریال Arthdal Chronicles به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

سریال افسانه های آرتدال یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۱۹ به نویسندگی کیم یونگ هیون و پارک سانگ یون و کارگردانی کیم وون سوک و با بازی جانگ دونگ گون، کیم اوک-بین، در کنار سونگ جونگ کی، کیم جی وون در فصل اول، لی جون گی، شین سه کیونگ در فصل دوم است.

افسانه های آرتدال داستانی حماسی و پرکشش است که به موضوعاتی مانند تولد تمدن، قدرت، عشق، و فداکاری می‌پردازد. این سریال با جلوه‌های ویژه و طراحی صحنه‌های زیبا، مخاطبان را به دنیای آسدال، سرزمین افسانه‌ای، می‌برد.

سریال افسانه های آرتدال با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد. برخی از منتقدان از داستان پیچیده و کند سریال انتقاد کردند، اما برخی دیگر از جلوه‌های ویژه، طراحی صحنه، و بازی بازیگران تمجید کردند.

فصل اول سریال «سرگذشت آسدال» در ۱ ژوئن ۲۰۱۹ از شبکهٔ تی‌وی‌ان پخش شد و فصل دوم آن نیز در ۲۹ ژوئن ۲۰۲۳ پخش شد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rasoul
Rasoul
2 ماه قبل

فصل چهارم دوبله فارسی چرا نمیزارید

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x