IMDB 7.9

خلاصه داستان سریال آکادمی آمبرلا

در ماه اکتبر ۱۹۸۹، چهل و سه نوزاد به طور غیر قابل توضیحی از زنان تصادفی و غیر مرتبط به دنیا آمدند که روز قبل هیچ علائمی از بارداری نداشتند. هفت نفر توسط سر رجینالد هارگریز، یک صنعتگر میلیاردر، که آکادمی چتر را ایجاد می کند و “فرزندان” خود را برای نجات جهان آماده می کند، پذیرفته می شوند. اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. در سال های نوجوانی، خانواده از هم پاشید و تیم از هم پاشید. پس از گذشت تقریباً سی سال، شش عضو بازمانده با خبر درگذشت هارگریوز دوباره به هم می پیوندند. لوتر، دیگو، آلیسون، کلاوس، وانیا و شماره پنج با هم کار می کنند تا معمایی پیرامون مرگ پدرشان را حل کنند…

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات سریال آکادمی آمبرلا ، The Umbrella Academy

سریال آکادمی آمبرلا محصول کشور آمریکا در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی میباشد. سریال جدید آکادمی آمبرلا توسط Peter Hoar کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Elliot Page و Tom Hopper و David Castañeda در آن ایفای نقش کرده اند. سریال معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز 7.9 از 10 را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی سریال ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

توضیحاتی بیشتر درباره سریال آکادمی آمبرلا

  • آیدان گالاگر (پنج) به دلیل قوانین کار کودکان اجازه حضور در صحنه‌های درگیری با اسلحه را نداشت.
  • جرارد وی، خواننده اصلی مجموعه کمیک اصلی را نوشته است.
  • با وجود اینکه وقایع اصلی فصل اول در سال ۲۰۱۹ اتفاق می‌ افتد، هیچ شخصیتی در هیچ قسمتی از تلفن همراه استفاده نمی‌ کند. تلفن های عمومی یا تلفن ثابت برای برقراری ارتباط با شخصیت های دیگر استفاده می شود.
  • جرارد وی برای سه آهنگی که در این برنامه نمایش داده شد، آهنگ های “Happy Together” و “Hazy Shade of Winter” برای فصل 1 و “Here Comes The End” برای فصل 2 را ارائه کرد.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x