IMDB 7.0

تریلر و جزئیات

بازیگران: Keanu Reeves Christina Ricci , Carrie-Anne Moss ,

کارگردان: Lana Wachowski

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 17 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم ماتریکس 4

دانلود فیلم The Matrix Resurrections 2021 رستاخیز ماتریکس ۴: ماتریکس یک فیلم اکشن، علمی تخیلی به کارگردانی واچوفسکی ها میباشد که اولین قسمت از فیلم ماتریکس در سال ۱۹۹۹ با عنوان The Matrix به انتشار رسید. ماتریکس که اولین قسمت از چهارگانه ماتریکس میباشد ساخته ای از اکشن و هنر های رزمی بوده که فیلمنامه آن دارای چند لایه میباشد. داستان فیلم جامعه ای در آینده را به تصویر میکشد که در آن درک واقعیت توسط انسان در دنیایی ساختگی به نام ماتریکس را به نمایش میگذارد. این دنیا به دست ماشین آلات به منظور غلبه به دنیای انسان ها طراحی شده است. در حالی که فعالیت ها و حرارت بدن انسان ها به عنوان منبع انرژی ماشین آلات در نظر گرفته شده است. در این میان یک برنامه نویس کامپیوتر به نام نئو که از این امر آگاه شده است، به همراه برخی افراد دیگر دست به شورشی علیه ماشین ها میزنند.

دانلود فیلم ماتریکس 4 دوبله فارسی بدون سانسور

توضیحاتی در رابطه با دانلود فیلم ماتریکس

دانلود زیرنویس فیلم ماتریکس ۴ به صورت رایگان و با لینک مستقیم در همین صفحه قرار داده شده است. فیلم ماتریکس به دلیل داشتم محتوای سنگین و ساختار پیچیده فلسفی که دارد زبان زد میباشد. دانلود ماتریکس نمونه ای از سبک سایبرپانک و علمی تخیلی به شمار میرود که شامل ایده ها و تفکرات فلسفی و مذهبی نیز میباشد. روش هایی که سازندگان فیلم ماتریکس در ساخت صحنه های اکشن از آن بهره برده اند تجت تاثیر انیمه های ژاپنی و فیلم های هنر های رزمی میباشد. فیلم ماتریکس توانست که تاثیر بسزایی به روی فیلم های ابر قهرمانی بعد از خود داشته باشد. ماتریکس به صورت ویژه ای به دلیل برخورداری از صحنه های اکشن عالی، فیلمبرداری و قدرت سرگرم کنندگی بالایی که داشت به میزان قابل توجهی مورد تحسین قرار گرفت.

دانلود فیلم ماتریکس 4 بدون سانسور

اولین قسمت از فیلم ماتریکس توانست که برنده ۴ جایزه اسکار در بخش های متفاوت شود. دانلود فیلم ماتریکس ۴ آخرین قسمت از این مجموعه میباشد که به تازگی به انتشار رسیده است. موفقیت فیلم ماتریکس ۱ به قدری بالا بود که دنباله های دیگری نیز برای آن با نام های ماتریکس: بارگذازی مجدد در سال ۲۰۰۳، انقلاب های ماتریکس در سال ۲۰۰۳ و رستاخیز ماتریکس در سال ۲۰۲۱ به انتشار رسیدند. در فیلم ماتریکس ۴ برخلاف سه گانه های پیشین لیلی واچوفسکی در این فیلم حضور نداشته و مسئولیت کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی زیرنویس ماتریکس ۴ بر عهده خواهر وی به نام لانا واچوفسکی میباشد. این فیلم محصول مشترکی از شرکت‌های برادران وارنر پیکچرز و ویلیج رودشو پیکچرز است.

کیانو ریوز که در نقش کاراکتر اصلی چهارگانه ماتریکس به نام نئو ایفای نقش میکند، یک هنر پیشه، تهیه کننده و موسیقی دان کانادایی میباشد. او بیشتر برای بازی در نقش نئو در سه‌گانهٔ ماتریکس، فیلم سرعت، نقطه شکست، دراکولای برام استوکر، نقش تد لوگان در ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد، وکیل‌مدافع شیطان، کنستانتین، جانی سیلور هند در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و جان ویک شناخته شده‌است. ریوز در بیروت پایتخت لبنان به دنیا آمد و او پسر پاتریشیا تایلور طراح لباس و ساموئل نولین ریوز یک زمین‌شناس بود. مادر ریوز انگلیسی و پدر او آمریکایی اهل هاوایی با ریشه ای از بومیان هاوایی، انگلیسی، ایرلندی، پرتغالی و چینی بود.

 

دانلود فیلم ماتریکس 4 زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

خلاصه داستان و زیرنویس فیلم ماتریکس ۴

بازگشت به دنیای دو واقعیت: یکی، زندگی روزمره. دیگری، آنچه در پشت آن نهفته است. آقای اندرسون برای اینکه بفهمد آیا واقعیت او یک ساختار است یا نه، برای اینکه واقعاً خودش را بشناسد، باید انتخاب کند که یک بار دیگر خرگوش سفید را دنبال کند. فیلم ماتریکس ۴ محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکا در ژانر های اکشن و علمی تخیلی میباشد. ماتریکس ۴ توانسته که در نظر کاربران امتیاز ۷٫۰ از ۱۰ را به خود اختصاص داده است. از جمله بازیگرانی که در فیلم رستاخیز ماتریکس ۴ ایفای نقش کرده اند میتوان به Keanu Reeves ، Christina Ricci ، Carrie-Anne Moss و… اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهربان
مهربان
2 سال قبل

زیرنویس نداره

Sina
Sina
2 سال قبل

۱۲۳۴۵

کیهان
کیهان
2 سال قبل

کلیشه ای بدون ایده نو شخصیت پردازی های ضعیف … درون مایه های فلسفی قبلی فیلم جاشو داده به فلش بک های تکراری و اکشن های توخالی
تنها نکته مثبت فیلم بازی خوب بعضی بازیگران بود در کل این فیلم کاری میکنه که میگید ای کاش هیچ وقت دنباله ش ساخته نمیشد

javad
javad
2 سال قبل
پاسخ به  کیهان

خوشم میاد که رفتی تو تمام سایتای دانلود فیلم همین نظرو کپی کردی…چی میخای هدفت چیه؟

Pedaret
Pedaret
1 سال قبل
پاسخ به  کیهان

داداش دوست نداری سیکتو بزن

ایلیا
ایلیا
2 سال قبل

سلام فیلم سانسور شده اس؟

علی اکبر مسکنی
علی اکبر مسکنی
2 سال قبل

Al

علی اکبر مسکنی
علی اکبر مسکنی
2 سال قبل

عالی بود

Mahsa
Mahsa
2 سال قبل

👍🏻 👍🏻 👍🏻

Mohammad
Mohammad
2 سال قبل

این نظر رو یکبار قبلا نوشتم مثل اینکه پاک شده.
دوستان کلیه نسخه های این فیلم سانسور شده هست حتی زبان اصلی دانلود کرده بودم که از کامل بودنش مطمئن باشم ولی حتی نسخه زبان اصلی هم سانسور شده هست

11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x