دانلود مستند خانه Home 2009 دوبله فارسی

ژانر: خانوادگی ، مستند

سال ساخت: 2009

کشور سازنده: فرانسه

مدت زمان: 120 دقیقه

0
1
دانلود مستند خانه Home 2009 دوبله فارسی
IMDB 8.5

خلاصه داستان فیلم خانه

دانلود مستند خانه Home 2009

این مستند که در ۵۴ کشور مختلف فیلمبرداری شده است به بررسی مشکلات گوناگونی که کره زمین را در بر گرفته اند می پردازد…

Home یک مستند زیبا و زمینگرا است که توسط Yann Arthus-Bertrand کارگردانی شده است و در سال ۲۰۰۹ پخش شد. این مستند به یک بررسی جامع از زمین و تاثیرات زیادی که توسط فعالیت انسان‌ها بر روی آن ایجاد شده است، می‌پردازد.

این مستند ، خانوادگی به روایت تاریخچه ۴.۶ میلیارد ساله زمین و سیر تکامل بیوسفر می‌پردازد. این مستند نشان می‌دهد که چگونه طی ۲۰۰ هزار سال، تمدن‌های انسانی بر روی زمین پیشرفته‌اند و چگونه در قرن‌های اخیر، برابر سرعت چشمگیر تکامل صنعتی، محیط زیست در خطر قرار گرفته است.

Yann Arthus-Bertrand به کمک عکاسی از بالای یک هواپیما به نمایش زیبایی‌های بکر زمین می‌پردازد و در عین حال اثرات نابهنگام توسعهٔ بی‌رویهٔ انسان‌ها را به تصویر می‌کشد. از کشاورزی‌های وسیع در برزیل تا زباله‌های پلاستیکی در اقیانوس، اثرات جمعی و جهانی این روندهای نگران‌کننده را بررسی می‌کند.

اهداف و اهمیت مستند

هدف اصلی این مستند، آگاهی عمومی از آسیب‌های جدی به محیط زیست و توجه به اینکه چگونه می‌توان با تغییرات رفتاری و انگیزش افراد برای حفاظت از زمین دیرینه‌مان پاسخگو این چالش‌ها بود، میباشد.

مستند خانه نگاهی تازه به زمین به عنوان خانه ما و نقشی که ما به عنوان انسان‌ها در حفظ و محافظت از آن داریم، ارائه می‌دهد. این مستند زیبا و آموزنده برای علاقمندان به کشف میراث زیست‌محیطی کرهٔ خاکی ما بسیار مفید است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x