IMDB 5.9

خلاصه داستان فیلم در انتظار بربرها

معرفی در انتظار بربرها Waiting for the Barbarians 2020

فیلم در انتظار بربرها محصول کشور ایتالیا و آمریکا در ژانر درام میباشد.فیلم جدید در انتظار بربرها توسط Ciro Guerra کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Mark Rylance و Johnny Depp و Robert Pattinson در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۵.۹از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Waiting for the Barbarians

در یک پاسگاه مرزی منزوی، یک قاضی استعماری دچار بحران وجدان می شود که یک سرهنگ ارتش وارد می شود و به دنبال بازجویی از مردم محلی در مورد یک قیام قریب الوقوع است، با استفاده از تاکتیک های بی رحمانه ای که قاضی را وحشت زده می کند.

نقد و بررسی فیلم در انتظار بربرها

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Waiting for the Barbarians به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامد 29
حامد 29
3 سال قبل

آموزنده ست!

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x