IMDB 5.3

خلاصه داستان فیلم صدایی از سنگ ها

معرفی صدایی از سنگ ها Voice From Stone 2017

فیلم صدایی از سنگ ها محصول کشور آمریکا و ایتالیا در ژانر درام و معمایی و هیجان انگیز میباشد.فیلم جدید صدایی از سنگ ها توسط Eric D. Howell کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Emilia Clarke و Marton Csokas و Caterina Murino در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۵.۳از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Voice From Stone

داستان صدا در سنگ در دهه ۱۹۵۰ در توسکانی اتفاق می افتند ، فیلم داستان دلخراش و پر از تعلیق ورنا ، پرستار رسمی است که برای کمک به پسر جوانی که از مرگ ناگهانی مادرش سکوت کرده است ، به تصویر کشیده شده است.

نقد و بررسی فیلم صدایی از سنگ ها

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Voice From Stone به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۲.۳ ۳ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x