IMDB 6.1

داستان فیلم پلیس های تقلبی ، Two Thumbs Up

دانلود فیلم پلیس های تقلبی Two Thumbs Up 2015

استبیگ فا که تازه از زندان آزاد شده است با دوستانش کریزی بی، جانی تی و لی قرار می گذارد. او به آنها می گوید که عده ای خلافکار با خرید چند آمبولانس حمل جنازه و جاسازی کردن پول در این آمبولانسها از مرز هنگ کنگ در حال پولشویی هستند. او به دوستانش پیشنهاد می دهد که آنها با پوشیدن لباس پلیسها خود را پلیس مرز معرفی کرده و با گشتن آمبولانس پول جاسازی شده را بدست آورند…

Two Thumbs Up یک فیلم کمدی ، جنایی از هنگ کنگ است که توسط Lau Ho-Leung نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم، که برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ اکران شد، با بازیگران معروفی چون Francis Ng, Simon Yam, Leo Ku, Patrick Tam, Mark Cheng و Christie Chen ارائه شد.

فیلم Two Thumbs Up درباره گروهی از تبهکاران است که تصمیم می‌گیرند یک عملیت بزرگ را انجام دهند: سرقت از یک ترانسپورت پول. اما برنامه آنها به خوبی پیش نمی‌رود، زیرا آنها به طور تصادفی با گروهی از پلیس‌های مخفی برخورد می‌کنند که نیز در حال انجام یک ماموریت مخفی هستند.

در گذر داستان، تعداد زیادی از موقعیت‌های کمدی به وجود می‌آید، با ترکیبی از اقدامات فراوان و موقعیت‌های غیرمنتظره.

تأثیر و اهمیت فیلم

 فیلم دوبله فارسی پلیس های تقلبی با بازیگرانی قدرتمند و کارگردانی مهارت‌آمیز، توانسته یک فیلم اکشن کمدی خوب را ارائه دهد که در همان زمان هم سرگرم‌کننده و هم هیجان‌انگیز است.

با سناریوی خلاقانه و مجموعه‌ای متفاوت از شخصیت‌های جذاب، این فیلم می‌تواند به تماشاگرانی که از فیلم‌های اکشن لذت می‌برند جذاب باشد. یادگیری درک یکدیگر، رفتار در جماعت و اهمیت وفاداری نیز از جمله مفاهیمی هستند که در این فیلم متناقض به نمایش درآمده‌اند.

۳ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x