IMDB 6.5

خلاصه داستان فیلم رسوایی آرمسترانگ

دانلود فیلم رسوایی آرمسترانگ ۲۰۱۵

برنامه (۲۰۱۵) یک فیلم بیوگرافی ورزشی بر اساس زندگی لنس آرمسترانگ، دوچرخه سوار آمریکایی است که هفت بار پیاپی برنده مسابقات تور دو فرانس شد. این فیلم به کارگردانی استیون فریرز و نویسندگی جان هوگ ساخته شده است. در این فیلم بن فاستر در نقش آرمسترانگ، کریس اودوود در نقش دیوید فالکنر، گیوم کنه در نقش فیل لیپی، و جسی پلمونس در نقش فرانک ستلر بازی می‌کنند.

داستان فیلم در مورد صعود و سقوط آرمسترانگ است. آرمسترانگ در سال ۱۹۹۶ پس از غلبه بر سرطان بیضه، به دوچرخه سواری بازگشت. او در سال ۱۹۹۹ تور دو فرانس را برای اولین بار به دست آورد و در سال‌های بعد هفت بار دیگر نیز این مسابقات را برنده شد. آرمسترانگ تبدیل به یک قهرمان ملی و نماد امید و پیروزی شد.

با این حال، در سال ۲۰۱۲، آرمسترانگ متهم به دوپینگ شد. او در ابتدا این اتهامات را رد کرد، اما در نهایت در سال ۲۰۱۳ به دوپینگ اعتراف کرد. آرمسترانگ از همه عناوین خود محروم شد و از ورزش حرفه ای بازنشسته شد.

این فیلم به بررسی زندگی آرمسترانگ از زوایای مختلف می پردازد. این فیلم به موفقیت های او، سقوط او و عواقب دوپینگ می پردازد. فیلم همچنین به بررسی فرهنگ دوپینگ در ورزش حرفه ای می پردازد.

برنامه با واکنش مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم به دلیل بازی خوب بازیگران، کارگردانی قوی و روایت جذاب، مورد تحسین قرار گرفت. فیلم نامزد دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بن فاستر شد.

برنامه یک فیلم مهم و تأثیرگذار است که به بررسی یک موضوع مهم در ورزش حرفه ای می پردازد. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x