IMDB 6.7

داستان فیلم بهترین ساعات ، The Finest Hours

دانلود فیلم بهترین ساعات ۲۰۱۶

با کمال میل درباره این فیلم مینویسم! فیلم The Finest Hours محصول ۲۰۱۶، یک فیلم اکشن مهیج آمریکایی به کارگردانی کریگ گلیسپی و بر اساس داستان واقعی بزرگترین عملیات نجات قایق‌های کوچک گارد ساحلی ایالات متحده است. این فیلم داستان خدمه چهار نفره یک قایق نجات ۳۳ فوتی را دنبال می کند که در فوریه ۱۹۵۲ برای نجات خدمه ۳۳ نفره تانکر نفت Pendleton که در نزدیکی Cape Cod، ماساچوست در یک طوفان شدید شکسته شده بود، تلاش می کنند.

کریس پاین نقش برنی وببر، فرمانده قایق نجات را بازی می کند، با کیسی افلک در نقش ری سیبرت، مهندس ارشد تانکر نفت Pendleton. بن فاستر، هالیدی گرینجر و جان اورتیز بازیگران مکمل این فیلم هستند.

این فیلم با تحسین منتقدان مواجه شد و برای جلوه‌های ویژه و بازی بازیگران مورد ستایش قرار گرفت. در گیشه عملکرد متوسطی داشت و ۵۲.۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

در اینجا چند نکته جالب درباره The Finest Hours وجود دارد:

* این فیلم بر اساس کتاب غیرداستانی “The Finest Hours: The True Story of the U.S. Coast Guard’s Most Daring Sea Rescue” نوشته مایکل جی. توگیاس و کیسی شرمن ساخته شده است.
* فیلمبرداری اصلی در ماساچوست و Rhode Island انجام شد.
* قایق نجات واقعی مورد استفاده در فیلم، CG 36300، در موزه ملی گارد ساحلی ایالات متحده در Mystic، Connecticut به نمایش گذاشته شده است.

اگر به دنبال یک فیلم اکشن مهیج هیجان انگیز با داستانی واقعی الهام بخش هستید، The Finest Hours ارزش دیدن را دارد.

امیدوارم از این اطلاعات لذت ببرید!

۴ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x