IMDB 7.9

خلاصه داستان فیلم روزی روزگاری در آناتولی

معرفی روزی روزگاری در آناتولی Once Upon a Time in Anatolia 2011

فیلم روزی روزگاری در آناتولی محصول کشور ترکیه و بوسنی و هرزگوین در ژانر جنایی و درام میباشد.فیلم جدید روزی روزگاری در آناتولی توسط Nuri Bilge Ceylan کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Muhammet Uzuner و Yilmaz Erdogan و Taner Birsel در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز ۷.۹از ۱۰ را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Once Upon a Time in Anatolia

این فیلم بر پایه تجربه واقعی یکی از نویسندگان فیلمنامه ساخته شده است. گروهی متشکل از یک افسر پلیس، یک پزشک، یک دادستان، چند حفار و دو برادر مظنون به قتل، در ناحیه اطراف شهر «کسکین» در جستجوی یک جسد دفن شده هستند…

نقد و بررسی فیلم روزی روزگاری در آناتولی

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Once Upon a Time in Anatolia به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x