IMDB 6.3

خلاصه داستان فیلم هدف

دانلود فیلم هدف

فیلم هدف (Irada) یک فیلم درام و تریلر هندی محصول سال ۲۰۱۷ است که توسط آپارنا سینگ کارگردانی شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون نصیرالدین شاه، آرشاد وارسی، دیویا دوتا، شاراد کلکار و ساگاریکا غاتگ ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم در مورد یک افسر NIA به نام راج است که برای بررسی یک بمب‌گذاری مرموز در کارخانه یک سرمایه‌دار بزرگ استخدام می‌شود. راج در جریان تحقیقات خود متوجه می‌شود که این بمب‌گذاری بخشی از یک توطئه بزرگ‌تر است که هدف آن آسیب رساندن به محیط زیست است.

راج با همکاری یک روزنامه‌نگار به نام رینا، سعی می‌کند تا این توطئه را کشف کند. آنها متوجه می‌شوند که این توطئه توسط یک گروه صنعتی بزرگ به رهبری یک مرد به نام رامان خان طراحی شده است. رامان خان قصد دارد تا با استفاده از مواد شیمیایی مضر، زمین‌های کشاورزی در منطقه مالوا را نابود کند و به جای آن یک کارخانه بزرگ تولید مواد شیمیایی بسازد.

راج و رینا در نهایت موفق می‌شوند تا این توطئه را خنثی کنند. آنها رامان خان و همدستانش را دستگیر می‌کنند و از وقوع یک فاجعه زیست‌محیطی جلوگیری می‌کنند.

فیلم هندی هدف یک فیلم خوب و سرگرم‌کننده است که پیامی مهم در مورد اهمیت حفاظت از محیط زیست دارد. این فیلم با بازی خوب بازیگران و کارگردانی روان، توانست نظر مثبت منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

در مجموع، هدف یک فیلم خوب و سرگرم‌کننده است که برای مخاطبان علاقه‌مند به فیلم‌های درام و تریلر مناسب است.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x