IMDB 7.0

خلاصه داستان فیلم دفن شده

فیلم دفن شده Buried 2010

پل کانروی، راننده کامیون آمریکایی، در عراق مشغول کار است. او در حال انتقال محموله‌ای است که متعلق به یک شرکت آمریکایی است. در مسیر، گروهی از عراقی‌ها به کامیون او حمله می‌کنند و او را می‌ربایند. آنها پل را در یک تابوت قرار می‌دهند و در بیابان دفن می‌کنند.

پل در تابوت بیدار می‌شود و متوجه می‌شود که تنها راه ارتباط او با بیرون یک تلفن همراه است. او با شرکت آمریکایی که برای آن کار می‌کند تماس می‌گیرد، اما آنها به او کمک نمی‌کنند. پل باید با استفاده از هوش و ذکاوت خود از این تله‌ی مرگبار بگریزد.

دفن شده (Buried) فیلمی در ژانر درام، معمایی و هیجان انگیز به کارگردانی رودریگو کورتس است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به رایان رینولدز اشاره کرد. فیلم درباره یک راننده کامیون آمریکایی در عراق است که مورد حمله ی گروهی از عراقی‌ها قرار میگیرد و در یک تابوت، در حالی که دفن شده است، بیدار میشود. اکنون تنها با یک چراغ قوه و یک تلفن همراه، او باید سعی کند از این تله‌ی مرگبار بگریزد.

نکات مثبت:

* بازی خوب رایان رینولدز
* کارگردانی پرتنش و نفس‌گیر
* داستان جذاب و پرکشش

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، دفن شده یک فیلم هیجان انگیز و پرتنش است که با بازی خوب رایان رینولدز و کارگردانی رودریگو کورتس، مخاطب را تا آخرین لحظه در تعلیق نگه می‌دارد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naghme
Naghme
3 سال قبل

آقا خیلی خوبین شما…… ????

علیرضا احمدی
علیرضا احمدی
3 سال قبل

سلام.سانسور شده و مناسب خانوادس؟

Mohamad
مدیر
3 سال قبل

سلام. بسته به نوع فیلم متفاوت است

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x