دانلود فیلم وزیر Wazir 2016 دوبله فارسی

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام

سال ساخت: 2016

کشور سازنده: هندوستان

مدت زمان: 103 دقیقه

3
0
دانلود فیلم وزیر Wazir 2016 دوبله فارسی
IMDB 7.1

خلاصه داستان فیلم وزیر

دانلود فیلم وزیر ۲۰۱۶

وزیر (۲۰۱۶) یک فیلم اکشن، تعلیق، درام، دلهره‌آور و معمایی هندی به کارگردانی بجوی نامبیار و نویسندگی ویدهو وینود چوپرا است. در این فیلم آمیتا باچان، فرهان اختر، آدیتی راو حیدری،ماناو کائل، نیل نیتین موکیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد یک افسر پلیس به نام داگدار (آمیتاب باچان) است که پس از یک عملیات ناموفق در افغانستان، دچار آسیب مغزی شده و توانایی راه رفتن و صحبت کردن خود را از دست می‌دهد. او با یک مرد ناشنوا به نام چوپال (فرهان اختر) دوست می‌شود و با کمک او به دنبال انتقام مرگ دخترش می‌رود.

فیلم هندی وزیر با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۱۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های هندی سال ۲۰۱۶ شد.

این فیلم به دلیل بازی خوب بازیگران، کارگردانی پرتنش و داستان جذاب، مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از بازی آمیتا باچان و فرهان اختر به عنوان دو شخصیت اصلی فیلم تمجید کردند. همچنین کارگردانی بجوی نامبیار و داستان فیلم مورد تحسین قرار گرفت.

نکات مثبت:

* بازی خوب بازیگران
* کارگردانی پرتنش
* داستان جذاب
* پیام آموزنده در مورد اهمیت خانواده

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، وزیر یک فیلم اکشن، تعلیق، درام، دلهره‌آور و معمایی خوب است که برای مخاطبان عام مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران و کارگردانی پرتنش ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x