IMDB 6.6

توضیحات فیلم ناپلئون ، Napoleon

معرفی ناپلئون Napoleon 2023

فیلم ناپلئون محصول کشور انگلستان و آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و بیوگرافی میباشد.فیلم جدید ناپلئون توسط Ridley Scott کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Joaquin Phoenix و Vanessa Kirby و Tahar Rahim در آن ایفای نقش کرده اند. فیلم معرفی شده توانسته در سایت IMDB در مجموع امتیاز 6.9از 10 را به خود اختصاص دهد. شما قادر خواهید بود که با کلیک به روی اسم عوامل سازنده معرفی شده در قسمت های مشخص به صفحات مربوط به هریک از آنها رفته و به تمامی فیلم ها و سریال های مربوط به هریک دست یابید.

خلاصه ای از داستان فیلم Napoleon

حماسه ای که به شرح ظهور و سقوط شطرنجی امپراتور فرانسه ناپلئون بناپارت و سفر بی امان او به قدرت از طریق منشور رابطه اعتیاد آور و بی ثبات او با همسرش ژوزفین می پردازد.

زندگینامه ناپلئون بناپارت

فیلم ناپلئون جدید، فیلمی است که در سال 2023 توسط کشور های آمریکا و انگلستان به تولید رسیده است.

ناپلئون در جزیرهٔ کورس، که در آن زمان بخشی از پادشاهی فرانسه بود، متولد شد. پدرش کارلوس بناپارت، یک وکیل و سیاستمدار بود و مادرش لوسی ماریا پیرولتی، یک زن ایتالیایی بود. ناپلئون در مدرسهٔ نظامی پالرمو تحصیل کرد و در سال ۱۷۸۵ به ارتش فرانسه پیوست.

در اوایل انقلاب فرانسه، ناپلئون در جنگ‌های داخلی فرانسه شرکت کرد و به دلیل شجاعت و مهارت نظامی خود، به سرعت در ارتش پیشرفت کرد. در سال ۱۷۹۶، او فرماندهی ارتش فرانسه در ایتالیا را بر عهده گرفت و در آنجا موفق شد ارتش اتریش را شکست دهد. این پیروزی‌ها باعث شهرت ناپلئون در فرانسه شد.

در سال ۱۷۹۹، ناپلئون در کودتای ۱۸ برومر نقش مهمی ایفا کرد و به قدرت رسید. او به عنوان کنسول نخست، رهبر جمهوری فرانسه شد و اصلاحات زیادی را در کشور انجام داد. در سال ۱۸۰۴، ناپلئون امپراتور فرانسه شد و امپراتوری اول فرانسه را تأسیس کرد.

ناپلئون دانلود در طول دوران امپراتوری خود، چندین جنگ را علیه کشورهای اروپایی رهبری کرد و توانست پیروزی‌های زیادی به دست آورد. او توانست بریتانیا را در جنگ‌های ناپلئونی شکست دهد و کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان و اسپانیا را به امپراتوری خود ضمیمه کند.

با این حال، ناپلئون در نهایت در جنگ‌های ناپلئونی شکست خورد و در سال ۱۸۱۴ از قدرت خلع شد. او به جزیرهٔ سنت هلن تبعید شد و در آنجا در سال ۱۸۲۱ درگذشت.

فیلم ناپلئون

اگر از جمله هوادارن فیلم و سریال باشید، به منظور دانلود فیلم محتوای مورد نظر خود ترجیح میدهید اطلاعاتی را کسب نموده سپس اقدام به دانلود کنید. حال این اطلاعات میتواند از طریق تریلر و یا نقد و بررسی محتوا به شما انتفال یابد. پیشنهاد وبسایت ناب مووی این است که علاوه بر تماشای تریلر . فیلم Napoleon به مطالعه مطالب ارائه شده نیز بپردازید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اصغر
اصغر
3 ماه قبل

هرکس سلام

ali
ali
3 ماه قبل

اقا سانسور شده س سایتتون یا ن مث بچه ادم بگو دیگ

unknown
unknown
2 ماه قبل
پاسخ به  Mohamad

سانسور شده ؟؟ پس اون همه توضیحات پایین سایت چیه ؟

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x