IMDB 7.0

خلاصه داستان فیلم روز استقلال

روز استقلال یک فیلم اکشن و علمی تخیلی آمریکایی است که به کارگردانی و نویسندگی رولاند امریش ساخته شده است. این فیلم محصول سال ۱۹۹۶ است و در آن بازیگرانی مانند ویل اسمیت، بیل پولمن، جف گلدبلوم، مری مک دانل، جود هیرش، مارگارت کالین، رندی کواید، رابرت لاگیا، جیمز ربهورن و هاروی فیرستین به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان فیلم در مورد حمله یک نژاد فرازمینی قدرتمند به زمین است. این حمله با تخریب شهرهای بزرگ و کشتار انسان‌ها آغاز می‌شود. دولت ایالات متحده آمریکا برای مقابله با این حمله، تیمی از دانشمندان و نظامیان را تشکیل می‌دهد. این تیم موفق می‌شود تا راهی برای نابودی سفینه‌های فرازمینی پیدا کند و زمین را نجات دهد.

روز استقلال یک فیلم پرفروش و موفق بود که با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۸۱۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سال ۱۹۹۶ شد.

این فیلم به دلیل جلوه‌های ویژه خیره‌کننده، بازی خوب بازیگران و داستان پرکشش، مورد تحسین قرار گرفت. منتقدان از بازی ویل اسمیت به عنوان یک سرباز نیروی هوایی ایالات متحده تمجید کردند. همچنین کارگردانی رولاند امریش و داستان فیلم مورد تحسین قرار گرفت.

روز استقلال یک فیلم اکشن و علمی تخیلی خوب است که برای مخاطبان عام مناسب است. این فیلم داستانی پرکشش و سرگرم‌کننده را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده ارائه می‌دهد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم اشاره می‌کنیم:

نکات مثبت:

* داستان جذاب و پرکشش
* بازی خوب بازیگران
* جلوه‌های ویژه خیره‌کننده
* پیام آموزنده در مورد اهمیت اتحاد

نکات منفی:

* پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است
* برخی از صحنه‌های فیلم خشونت‌آمیز هستند

در مجموع، روز استقلال یک فیلم اکشن و علمی تخیلی خوب است که برای مخاطبان عام مناسب است. این فیلم داستانی پرکشش و سرگرم‌کننده را با بازی خوب بازیگران و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده ارائه می‌دهد.

۳ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود
محمود
3 ماه قبل

تمامی فیلم ها ی ویل اسمیت زیبایی خاصی دارن چون واقعا بازیگر قدر و دارای سبک هست با تمام وجود بازی میکنه و با تمام اندام ها به خصوص با چهره تمامی حس رو به تماشاگر انتقال میده و در فیلم هایی که سناریو قوی نداره ایفای نقش نمیکنه از شما کمال تشکر را دارم که تعداد زیاذی از اثار ویل اسمیت رو ارایه میدهید

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x