IMDB 6.3

داستان فیلم مسافر ، The Commuter

دانلود فیلم مسافر The Commuter

داستان فیلم در مورد مایکل مارش (لیام نیسون)، یک فروشنده بیمه است که هر روز با قطار به محل کار خود در شهر نیویورک می‌رود. او یک زندگی عادی و بی‌دردسر دارد، اما همه چیز زمانی تغییر می‌کند که یک زن مرموز به نام جوآنا (ویرا فارمیگا) با او تماس می‌گیرد و به او می‌گوید که اگر نتواند قبل از رسیدن قطار به ایستگاه آخر، یکی از مسافران را شناسایی کند، همسرش کشته خواهد شد.

مایکل در ابتدا فکر می‌کند که این یک شوخی است، اما وقتی متوجه می‌شود که جوآنا جدی است، تلاش می‌کند تا مسافر مورد نظر را پیدا کند. او با هر یک از مسافران صحبت می‌کند و سعی می‌کند تا از گذشته آنها سرنخ‌هایی پیدا کند.

با گذشت زمان، مایکل متوجه می‌شود که این یک توطئه بزرگ است و افراد زیادی در آن دخیل هستند. او باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، حقیقت را کشف کند و همسرش را نجات دهد.

مسافر همیشگی (The Commuter) یک فیلم اکشن، هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی ژائومه کولت-سرا و نویسندگی بایرون ویلینگر و فیلیپ د بلاسی است. در این فیلم لیام نیسون، ویرا فارمیگا، سام نیل، جاناتان بنکس، و پاتریک ویلسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

The Commuter یک فیلم اکشن-دلهره‌آور خوب است که با بازی خوب لیام نیسون و کارگردانی پرتنش ژائومه کولت-سرا، مخاطب را تا پایان فیلم درگیر می‌کند. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را ارائه می‌دهد که می‌تواند مخاطبان را به چالش بکشد.

نکات مثبت فیلم:

  • بازی خوب لیام نیسون
  • کارگردانی پرتنش ژائومه کولت-سرا
  • داستان جذاب و پرکشش

نکات منفی فیلم:

  • پایان فیلم کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، The Commuter یک فیلم اکشن-دلهره‌آور خوب است که می‌تواند مخاطبان را سرگرم کند. این فیلم داستانی جذاب و پرکشش را با بازی خوب بازیگران ارائه می‌دهد.

۴.۵ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x