IMDB 7.3

تریلر و جزئیات

بازیگران: Anthony Mackie , Sebastian Stan , Wyatt Russell ,

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 14 سال به بالا

خلاصه داستان سریال فالکون و سرباز زمستان

دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier 2021 فالکون و سرباز زمستان

دانلود سریال The Falcon and the Winter Soldier 2021 فالکون و سرباز زمستان زیرنویس فارسی چسبیده

 

فالکون (شاهین) و سرباز زمستان یک مینی‌سریال اینترنتی آمریکایی روبه پخش است که مالکوم اسپلمن برای دیزنی + ساخته‌است و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس سم ویلسون / فالکون و باکی بارنز / سرباز زمستان ساخته شده‌است. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) ساخته شده‌است و داستان آن را با فیلمهای فرانچایز به اشتراک می‌گذارد و پس از فیلم ۲۰۱۹ انتقام جویان: پایان بازی برگزار می‌شود. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و در این اسپلمن به عنوان شورانر و کاری اسکاگلند کارگردان این سریال است.

آنتونی مکی و سباستین استن نقشهای خود را در نقش فالکون و سرباز زمستان به ترتیب از مجموعه فیلم‌ها تکرار می‌کنند. دانیل برول، امیلی ونکمپ و وایت راسل نیز ستاره‌های این سریال هستند. از سپتامبر ۲۰۱۸، مارول استودیوز در حال ساخت سریالهای محدود برای دیزنی +، با محوریت حمایت از شخصیتهای فیلمهای MCU بود، یکی از آنها که با شخصیتهای فالکون و سرباز زمستان بود در ماه بعد فاش شد. اسپلمن در اکتبر ۲۰۱۸ استخدام شد و این سریال در آوریل ۲۰۱۹ به همراه بازیگری مکی و استن به‌طور رسمی تأیید شد. اسکاگلند ماه بعد استخدام شد. فیلمبرداری در اکتبر ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد.

انتظار می رود پخش سریال The Falcon and the Winter Soldier قرار است از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از دیزنی پلاس آغاز شود و پخش سریال Loki از ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد. بااین‌حال، انتظار می‌رود سریال Moon Night در سال ۲۰۲۲ از دیزنی پلاس منتشر شود.

۲.۹ ۹ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x