IMDB 8.2

خلاصه داستان فیلم جان ویک 4

دانلود فیلم جان ویک ۴ John Wick Chapter 4 2023

این فیلم ادامه ی داستان نسخه ی سوم مجموعه ی جان ویک را روایت می کند.

فیلم جان ویک ۴ در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا و آلمان ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای اکشن و جنایی و هیجان انگیز به تولید رسیده است. جان ویک ۴ توسط Chad Stahelski کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Keanu Reeves و Laurence Fishburne و George Georgiou اشاره کرد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله

توضیحات فیلم جان ویک 4 ، John Wick Chapter 4

فیلم جان ویک 4 John Wick Chapter 4

John Wick: Chapter 4 فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز است.جان ویک 4 محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی چاد استاهلسکی است که توسط سه کمپانی Lionsgate و Summit Entertainment و Thunder Road Pictures تولید و منتشر شد. فیلم نامه این فیلم را نیز مایکل فینچ و شی هتن براساس شخصیت‌های خلق شده توسط دریک کولستاد نوشته اند.این فیلم که چهارمین قسمت از سری فیلم‌های جان ویک محسوب می‌شود، اولین بار در تاریخ 24 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی Lionsgate در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود.در ادامه با دانلود فیلم جان ویک 4 با ما همراه باشید.

داستان فیلم جان ویک4

در فیلم جان ویک 4 : جان ویک اینبار از سرانی که به او خیانت کرده اند و خواهان مرگ قطعی وی می باشند به شدت عصبانی است و قصد دارد با کمک دوست خود که زخم بدی را در طول جنگ قبلی خورده است با افرادی که کشتن او تنها هدفشان است مقابله کند و انتقام خودش را به سرانجام برساند.دانلود فیلم حرف های زنانه ساخت کشور آمریکا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای دانلود فیلم اکشن  باشد.

بررسی فیلم جان ویک 4

در فیلم جان ویک 4 قاتل همنام ریوز با دشمنان جدیدی روبرو می شود و با دوستان قدیمی خود در ماموریت خود برای نابود کردن یک بار برای همیشه میز شرور بالا می آید.جان ویک4 بیشترین اکشن را در میان فیلم های جان ویک دارد کیانو ریوز به دلیل اجرای بسیاری از بدلکاری های شخصی اش به خوبی شناخته می شود به همین دلیل است که او نزدیک به سه ماه را صرف تمرین برای جان ویک 4 کرد .همه دنباله های فیلم جان ویک تاکنون توانستن رضایت مخاطبان را به دست آورند این فیلم همه برای صحنه های اکشن و همچنین بازیگران حرفه ای و نحوه فیلم برداری تحسین شده است کیانو ریوز در نقش جان ویک بسیار خوب درخشیده است. بازیگر نقش اول فیلم جان ویک یکی از نقاط  قوت این فیلم است. کیانو ریوز  یک بازیگر کاربلد است که در آستانه ۵۰ سالگی دارای آمادگی جسمانی بسیار بالایی است. هرچند کیانو ریوز  لقب بازیگر غمگین هالیوود را به خود اختصاص داده است. اما در صحنه های اکشن کاملا سرزنده و شاد است. او در زندگی شخصی بسیار آرام است و همواره تمایل دارد به دور از دوربین‌ های پاپاراتزی ها زندگی کند.انتظار می رود همان گونه که دنباله های فیلم جان ویک با صحنه های اکشن و هیجانی مزین شده است دنباله چهارم آن نیز بیننده را با صحنه های خارق العاده روبه رو کند.مهارت حرفه ای بازیگر نقش اصلی فیلم که در تمام دنباله های فیلم جان ویک شاهد آن هستیم یکی از نکات مثبت فیلم است. برای مثال هوش و اطلاعات بالا: جان ویک بدون شک از هوش بالایی برخوردار است. همین ویژگی هم او را قادر ساخته در شرایط سخت تصمیمات درست و منطقی‌ای را اتخاذ کنند. او همچنین بدون مشکل و به شکلی روان می‌تواند به زبان‌های انگلیسی، روسی، ایتالیایی، عربی، ژاپنی، اندونزیایی و عبری صحبت کند. در ضمن، شخصیت اصلی فرنچایز اطلاعات بسیار خوبی پیرامون آناتومی بدن انسان و پزشکی دارد. برای اثبات این ادعا کافی است به صحنه‌های معالجه‌اش در قسمت سوم نگاهی بیندازید. او دقیقا به همان نقاطی از بدن دکتر شلیک کرد که می‌بایست شلیک می‌کرد.اگر به دنبال یک فیلم هیجان انگیز برای تماشا در آخر هفته هستید پیشنهاد می کنم فیلم جان ویک4 با دوبله فارسی را تماشا کنید.

معرفی بازیگران فیلم جان ویک 4

کیانو ریوز در نقش جان ویک

جان ویک: اسم واقعی شخصیت اصلی جاردانی جوونویچ بوده و  پسری یتیم از طایفه‌ی روسکا روما متعلق به کشور بلاروس است .ریوز در بیروت پایتخت لبنان به دنیا آمد و او پسر پاتریشیا تایلور طراح لباس و ساموئل نولین ریوز یک زمین‌شناس بود. مادر ریوز انگلیسی و پدر او آمریکایی اهل هاوایی با ریشه ای از بومیان هاوایی، انگلیسی، ایرلندی، پرتغالی و چینی بود.در ژانویه ۲۰۱۱ در شبکه بی‌بی‌سی در برنامه «شو یکه ‌تاز» از انگلیسی‌تبار بودنش سخن گفت. او در این‌باره بیان داشت که مادرش، زمانی که او نوجوان بود، او را تشویق به نگاه کردن برنامه تلویزیونی کمدی دو روننی  و دیگر برنامه‌های تلویزیونی می‌کرد. ریوز کار هنری خود را از نه سالگی با حضور در تئاتری به نام دمن یانکیز شروع کرد. او در سن ۱۵ سالگی نقش میرکیوتو در نمایش رومئو و ژولیت روی صحنه اجرا کرد. این نمایش در تئاتر لوه پوسلوس  اجرا شد. ریوز اولین نقش تلویزیونی خود را در شبکه تلویزیونی سی‌بی‌سی با سریال کمدی هنگین ان آغاز کرد و در آن سال مانند ستاره‌ای درخشید. به همین دلیل شرکت کوکا کولا او را برای تبلیغ محصولات کوکا کولا دعوت کردند. ریوز نیز این درخواست را پذیرفت. کیانو در همان سال در یک فیلم کوتاه درام هیئت ملی فیلم کانادا و در تئاترهای «برد فراسر» و «ولف بوی»  در شهر تورنتو ایفای نقش کرد؛ وی در سال ۱۹۸۴ به بهترین بازیگر نوجوان کانادایی از طرف مردم تبدیل شد.بعد از موفقیت‌های فراوان در تئاتر و تلویزیون، از او دعوت شد که نقش تد را در فیلم سینمایی ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد بازی کند. کیانو نیز این نقش را پذیرفت و در زمان نوجوانی به یک ستاره بین‌المللی تبدیل شد؛ زیرا که این فیلم فروش بی نظیری را در کل دنیا در پی داشت و این دلیلی شد که کیانو در فصل جدید بیل و تید ۲ (سفر وحشیانه بیل و تد) نیز ایفای نقش کند. در سال ۱۹۹۰ کیانو در فیلم‌هایی پرآوازه با ستارگانی بزرگ به ایفای نقش پرداخت. ریوز در فیلم نقطه شکست ایفای نقش کرد و برنده جایزه پسندیده‌ترین بازیگر مرد از طرف جوایز بین‌المللی جایزه سینمایی و تلویزیونی ام‌ تی‌ وی شد. در پی این موفقیت در فیلم‌هایی همچون سرعت نیز بازی کرد و موفقیت‌های بیشتری را کسب نمود. وی در سال ۱۹۹۷ با فیلم موفق وکیل‌ مدافع شیطان با آل پاچینو نیز هم‌بازی شد. او بیشتر برای بازی در نقش نئو در سه‌گانهٔ ماتریکس، فیلم سرعت، نقطه شکست، دراکولای برام استوکر، نقش تد لوگان در ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد، وکیل‌مدافع شیطان، کنستانتین، جانی سیلور هند در بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ و جان ویک شناخته شده‌است. همچنین وی در فیلم باب اسفنجی: اسفنج فراری محصول ۲۰۲۰ حضور داشت.اگر به فیلم های جنایی علاقه دارید پیشنهاد می کنم فیلم جان ویک 4 را تماشا کنید

دانی ین در نقش کین

دانی ین جی دان زاده ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۳ معروف به دانی ین یک رزمی کار، بدلکار، هنرپیشه، کارگردان، تهیه‌کننده اهل چین است. ولین قدم ین در صنعت فیلم سازی در سال 1984 بود که اولین نقش اصلی خود را در فیلم تای چی کار مست ایفا کرد.بعد از ایفای نقش در فیلم های تای چی کار مست و قفس ببر (1988) ین موفق به اجرای نقش ژنرال نپ لن در فیلم روزی روزگاری چین 2 (1992) شد، که شامل مبارزه بین شخصیت خودش و وونگ فی هانگ (اجرا شده توسط جت لی ( Jet Li)). ین در فیلم میمون آهنی مانند یک ستاره درخشید. ین و لی در سال 2002 در فیلم قهرمان دوباره با یکدیگر ایفای نقش کردند،جایی که ین در آن یک نیزه دار بود با شخصیت لی که یک شمشیرزن بی نام بود مبارزه کرد.فیلم در جشنواره ی اسکار به عنوان بهترین فیلم خارجی زبان نامزد جایزه شد.در سال 1995 ین در نقش چن زن در سریال تلویزیونی مشت خشن ساخته شده در شبکه تلویزیونی هنگ کنگی ATV ظاهر گشت. (یک فیلم با همین عنوان اقتباس شده است که در سال 1972 ساخته شده و بروس لی در آن فیلم نقش چن زن را دارد.) ین در سال 2010 دوباره در نقش چن زن در فیلم افسانه ی مشت:بازگشت چن زن ظاهر شد.در سال 1997 ین در شرکت فیلم سازی Bullet Films مشغول به کار شد و اولین کارگردانی خود را در فیلم افسانه گرگ (1997) آغاز کرد و دومین کارگردانی او فیلم بوسه ی بالستیک (1998)بود که در هر دوی آنها هم نقش اصلی را داشت. در سن 34 سالگی، ورشکسته شد. فیلمی که خودش با شرکت فیلمسازی خودش ساخته بود و توسط کارگردانی قوی و تحسین شده او ساخته شده بود انتظار می رفت موفق باشد اما در باکس آفیس (box office) عملکرد خوبی نداشت. ین مجبور شد از شرکت loan sharks و خدمه تولیدی شرکت خودش پول قرض بگیرد.او تاکنون در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است مانند محافظان و آدمکش‌ها، افسانه مشت: بازگشت چن زن، جنگل کنگ فو، جان ویک: بخش ۴….در ادامه پیشنهاد می کنم شما نیز با دانلود فیلم جان ویک 4 با زیرنویس چسبیده فارسی به تماشای این فیلم هیجان انگیز بنشیند.

 اسکات ادکینز در نقش کیلا

ادکینز در ساتن کولدفیلد در نزدیکی بیرمنگام انگلستان در خانواده‌ای با پیشه قصابی به دنیا آمد. برادر بزرگتر او کریگ است. به دلیل علاقه زیاد به ورزش از ۱۰ سالگی به همراه پدر و برادر خود به باشگاه محلی جودو می‌رفت و به همین دلیل مهارت‌های گسترده‌ای در هنرهای رزمی یافت. او بعدها تحت آموزش رشته کیک بوکسینگ زیر نظر آنتونی جونز قرار گرفت.ادکینز در رشته‌هایی همچون ساندا، کیوکوشین، موی ‌تای و نینجوتسو مهارت بسیاری دارد؛ و همچنین او در کیک‌بوکسینگ، جودو و تکواندو کمربند مشکی دارد و در حال حاضر در رشته هنرهای رزمی ترکیبی(MMA) فعالیت دارد. او همچنین تبحر بالایی در ژیمناستیک و پارکور دارد. اسکات در کالج ساتن کولدفیلد در کلاس درام ثبت نام نمود و در ۲۱ سالگی به فرهنگستان هنرهای دراماتیک داگلاس وارد شد؛ ولی به دلیل فقر مالی مجبور به ترک بدون اتمام این دوره شد. و او یک زیبایی‌اندام کار به‌تمام معنا نیز می‌باشد.او برای بازی در فیلم‌های ویدئویی اکشنِ-رزمی شناخته شده‌است. به ویژه برای بازی در نقش مبارز زندانی روسی (یوری بویکا) در فیلم شکست‌ناپذیر ۲ (۲۰۰۶) و دنباله‌های آن شکست‌ناپذیر ۳(۲۰۱۰)، بویکا: شکست‌ناپذیر (۲۰۱۷) و کیسی بومن در سری فیلم‌های نینجا (۲۰۰۹) و نینجا: سایه یک قطره اشک (۲۰۱۳).او همچنین در نقش جان، در سرباز جهانی: روز حساب جایگزین ژان کلود ون دام، به عنوان نقش اصلی شد و به‌طور خلاصه در فیلم‌های اولتیماتوم بورن و سی دقیقه پس از نیمه شب ظاهر شد. وی نیز نقش اصلی منفی را در سه فیلمِ افسانه هرکول، گرگ مبارز و ایپ من ۴: نهایی بازی کرد و در فیلم‌های دکتر استرنج و بی‌مصرف‌ها ۲ نیز نقش‌های مکمل را بازی کرد. در (۲۰۲۲)، او در «شیفت روز» با «جیمی فاکس» و «دیو فرانکو» بازی کرد و (۲۰۲۳) در «جان ویک: بخش ۴» در کنار کیانو ریوز ظاهر خواهد شد.در ادامه با دانلود فیلم یورش: رستگاری در این نقد و بررسی همراه ما باشید.

ایان مک شین در نقش وینستن

ایان مک‌شین ( Ian McShane؛ زاده ۲۹ سپتامبر ۱۹۴۲) یک هنرپیشه اهل بریتانیا است. وی از سال ۱۹۶۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از آثار درخشان او می توان به نبرد بریتانیا، کارمزدی، ما مارشال هستیم، دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته، سفیدبرفی و شکارچی، بازی تاج و تخت (فصل ۶)، جان ویک ۲و همچنین جان ویک 4.بدون شک  فیلم بلوند اتمی می تواند بهترین گزینه شما برای تماشای فیلم باشد.

رینا ساوایاما در نثش اکیرا شیمزو

رینا ساوایاما (زاده ۱۶ اوت سال ۱۹۹۰) یک خواننده، ترانه ‌سرا، مدل و بازیگر ژاپنی تبار است که در لندن فعالیت می‌کند.با دانلود فیلم جان ویک 4 2023 بدون سانسور کنار ما باشید.این فیلم با اتفاقات هیجان انگیز می تواند یکی از بهترین فیلم هایی باشد که در سال 2023 تماشا می کنید.

آسیا کیت دیلون

آسیا کیت دیلون Asia Kate Dillon متولد ۱۵ نوامبر۱۹۸۴ یک هنرپیشه آمریکایی است. از فیلم‌های وی می‌توان به سریال‌های میلیاردها، نارنجی مد جدید است و جان ویک ۳: پارابلوم و جان ویک ۴ اشاره کرد.شما می توانید با دانلود فیلم جان ویک 4 با دوبله فارسی در کناره دوستانتان به تماشای این فیلم زیبا بپردازید.

کلام آخر

فیلم جان ویک 4 قرار است در 24 مارس اکران شود بالاخره انتظار مخاطبان جان ویک به پایان نزدیک است انتظار می رود که فیلم جان ویک مانند دنباله های قبلی خود بدرخشد.اگر شما نیز به فیلم های اکشن و هیجان انگیز علاقه دارید پیشنهاد می کنم با دانلود فیلم جان ویک 4 با زیرنویس چسبیده فارسی شما نیز به تماشای این فیلم زیبا بنشینید.همچنین از دیگر پیشنهاد های جذاب ما برای شما دانلود فیلم سیسو است این فیلم می تواند برای شما اوقات نابی را فراهم کند.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
39 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خشایار دبستانی
خشایار دبستانی
1 سال قبل

لینک دانلود ندارد

zahra
zahra
1 سال قبل

ببخشید کی لینک دانلود میزارین؟

Fardin
Fardin
1 سال قبل

واقعا دمتتون گرررم
اولین سایتیه که فیلم جان ویک۴ رو با زیرنویس فارسی قرار داده

مهدی
مهدی
1 سال قبل

این فیلم بدون سانسور است ؟

محمدی نامی
محمدی نامی
1 سال قبل

سانسور شده است؟

وهاب
وهاب
1 سال قبل

سانسور شدست؟

Kasra
Kasra
10 ماه قبل
پاسخ به  وهاب

بله با سانسوره

رضا
رضا
1 سال قبل

اینکه زیرنویس نداره زدید با زیرنویس

BRYD99
BRYD99
1 سال قبل

ادمین سایت حمال شما نیس که
عین آدم حرف بزنین
عین آدمم مشکلتو بنویس دنبال راه حل باش
عین بوزینه میاین به جای اینکه در مورد فیلم بحث کنید یا زور میگید به صاحب سایت یا حرف مفت

اشکان
اشکان
1 سال قبل
پاسخ به  BRYD99

عالی

masoud
masoud
11 ماه قبل
پاسخ به  BRYD99

تنها بوزینه ای که اینجا دیده میشه شمایی عزیزم! البته ادمین ازت خوشش اومده و تشکر کرده، پس خوشحال باش.

مرتضی
مرتضی
1 سال قبل

سلام دوبله حرفه ای اش کی میاد صدا گویندگان فیلم با نسخه های قبلی اش فرق داره میخواستم بگم دوبله اصلی اش کی میاد؟

پرسنال
پرسنال
1 سال قبل

جان ویک فقط همون فصل اولش خوب بود. جان ویک فصل اول نگاه جدی و ترسناک داشت. فصل های بعدی دیگه این ویژگی وجود نداره. اگه توجه کنید نگاه هاش نمایشی هست و خلوص فصل اول رو نداره‌. گاهی با ته خنده هم همراهه.

ali74
ali74
11 ماه قبل
پاسخ به  پرسنال

فصل ؟ مگه سریال برادر من؟ تو حالت طبیعی این کامنتو گذاشتی؟

morgan
morgan
11 ماه قبل
پاسخ به  ali74

soli onvane filme chapter 1

Goo
Goo
1 سال قبل

هرچند توی توضیحات گفته شده که بدون سانسور ارائه شده اما این طور نیست.
ممنون میشم اگه سانسور می‌کنید حداقل اطلاع بدید 🙂

مرتضی
مرتضی
11 ماه قبل

سلام ادمین لطفا بگید کیفیت اصلی و دوبله حرفه ای اش کی میاد؟

Shamim
Shamim
11 ماه قبل

سلام کیفیتی که دوبله هستش کیفیت اصلی هست ؟

ناک
ناک
11 ماه قبل

مثلا سکانس کشتن کیلا چه مشکلی داشت که سانسور شده؟!

اسم
اسم
11 ماه قبل

سلام وقت بخیر، ممنون از این همه تلاش ک برای عالی بودن انجام میدین. از شما تشکر و قدردانی میکنیم، از طرف کاربران شما،
🌟🌟 و میخواستم بدونم کیفیت بالای فیلم جان ویک ۴ کی اماده و محیا میشه⁉️⁉️⁉️

مسعود
مسعود
11 ماه قبل

سانسوره؟

رضا
رضا
10 ماه قبل

کیفیت بلوری کی پخش میشه

ناشناس
ناشناس
10 ماه قبل

۱ خرداد شد!!!

امیر
امیر
10 ماه قبل

سانسور شدس دان نزنیم ؟

بیژن
بیژن
10 ماه قبل

مچکرم

ERIAN
ERIAN
10 ماه قبل

چطور دانلود کنم؟وقتی روی کیفیت ۴۸۰p زیرنویس میزنم میره روی پخش آنلاین

علی
علی
10 ماه قبل

دانلود نمی شود

بنیامین
بنیامین
9 ماه قبل

سلام ایا نیم بها است یا نه

امین
امین
9 ماه قبل

ادمین چرا من با همراه اول نمیتونم دان کنم میزنم رو لینک پخش آنلاین میشه ؟

اصفهان
اصفهان
8 ماه قبل

لینک دانلود خیلی کنده

39
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x