IMDB 7.8

تریلر و جزئیات

بازیگران: Antonio Banderas , Salma Hayek

کارگردان: Joel Crawford , Januel Mercado ,

کیفیت: 480 , 720 , 1080

رده سنی: 10 سال به بالا

خلاصه داستان فیلم گربه چکمه پوش 2 آخرین آرزو

گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی در ژانر کمدی-ماجراجویی از سال ۲۰۲۲ است، که توسط دریم‌ورکس انیمیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده‌است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم گربه چکمه‌پوش (۲۰۰۷) است.

داستان فیلم در مورد گربه چکمه‌پوش است که متوجه می‌شود که فقط یک جان دیگر برای زندگی دارد. او برای بازیابی زندگی‌های از دست رفته خود، به سفری خطرناک می‌رود. در طول سفر، او با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شود و با تهدیدات جدیدی روبرو می‌شود.

در این فیلم، آنتونیو باندراس، سلما هایک و جیمی فاکس به عنوان صداپیشگان گربه چکمه‌پوش، کیتی نرم‌پا و ریش‌قرمز بازمی‌گردند. همچنین بازیگران جدیدی مانند اولیویا کلمن، جان مولانی، هکتور الیزوند و جیمی کیمیل در این فیلم حضور دارند.

Puss in Boots: The Last Wish با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. منتقدان از داستان، انیمیشن، صداپیشگی و موسیقی فیلم تمجید کردند. این فیلم بیش از ۴۸۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و تبدیل به دهمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۲ شد.

نکات مثبت:

  • داستان جذاب و پرکشش
  • انیمیشن زیبا و چشم‌نواز
  • صداپیشگی خوب بازیگران
  • موسیقی متن سرگرم‌کننده

نکات منفی:

  • پایان کمی قابل پیش‌بینی است

در مجموع، Puss in Boots: The Last Wish یک فیلم پویانمایی خوب است که برای مخاطبان خانوادگی مناسب است. این فیلم داستانی جذاب و سرگرم‌کننده را با انیمیشن زیبا و موسیقی متن سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد.

۰ ۰ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alirezaaa
Alirezaaa
1 سال قبل

سلام نسخه های x265 هم بزارید خیلی بهتره

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط Alirezaaa
علی
علی
1 سال قبل

سانسور شده هست ؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x