IMDB 6.6

داستان سریال پسر دلفینی ، Dolphin Boy

انیمیشن پسر دلفینی Dolphin Boy 2022

دلفین اسنوبال پسر کوچکی را در امواج نجات می دهد که از سقوط هواپیما جان سالم به در برده بود. از آن زمان، دوستان، تقریباً برادران، بی خیال با هم بزرگ می شوند و با ترفندهای خنده دار خود زندگی دریایی را هیجان زده می کنند. تا اینکه یک روز آرامش دنیای کوچک شاد آنها توسط اختاپوس شیطانی از بین می رود. او پسر را به سرزمینی تبعید می کند، جایی که او باید زندگی در میان مردم را بیاموزد و راز منشأ خود را درک کند. یک دوست جدید، کاپیتان مهربان موروارید، و اسنوبال وفادار به پسر کمک می کنند تا با همه سختی ها کنار بیاید – چه در ته دریا و چه در جزایر دوردست مرموز. ماجراهای شگفت انگیزی در انتظار شماست.

دانلود انیمیشن جدید پسر دلفینی از ناب مووی

انیمیشن پسر دلفینی محصول سال ۲۰۲۲ کشور های روسیه، ایران، ترکیه و آلمان در ژانر های انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی میباشد. فیلم پسر دلفینی توسط محمد خیراندیش کارگردانی شده و بازیگرانی چون ثریا قاسمی، نادر سلیمانی، ناهید امیریان در آن ایفای نقش میکنند.

در ابتدا قرار بود که انیمیشن پسر دلفینی با نام انگلیسی  Dolphin Boy 2022 در تابستان ۱۳۹۹ به نمایش عموم در آید اما با توجه به همه گیری کرونا اکران این انیمیشن برای چندین بار به تاخیر افتاد و قرار بود در ابتدا انیمیشن Dolphin Boy  در تابستان ۹۹ اکران شود اما حال پس از مدت ها در ایران به نمایش درآمد اما حواشی این انیمیشن تمام شدنی نیست تهیه کننده این انیمیشن اظهار داشته است که این انیمیشن در ابتدا در کشور روسیه به اکران درآمده است و توانسته با نمایش در ۲۷۱۲ سالن سینمایی فروشی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان را برای پسر دلفینی و سازندگان آن به ارمغان آورد اما هیچ منبع موثقی در مورد اکران این انیمیشن در سینماهای روسیه و فروش آن وجود ندارد و تنها یک اکران نیمه خصوصی آن هم با حضور سلبریتی های روسیه ای وجود دارد که به همراه خانواده خود به تماشای این انیمیشن نشسته اند.

۳.۵ ۲ رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرسانا
مرسانا
1 سال قبل

من هنوز این فیلم رو ندیدم ولی از تریلر هایش معلومه که فیلم باحالیه

محمد مهدی
محمد مهدی
1 سال قبل

بهترین انیمیشن عالی

نرجس
نرجس
1 سال قبل

۰۱۹

محمد یاسین قربانخانی
محمد یاسین قربانخانی
1 سال قبل

سلام برای من نمای ه

davood khan
davood khan
1 سال قبل

بزن تا بیادش

زهرا
زهرا
1 سال قبل

خیلی قشنگ بود

محمد رضا
محمد رضا
1 سال قبل

سلام من در سینما فجر اسلامشهر دیدم فوق العاده عالی بود واقعا لذت بردم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

محمد مهدی
محمد مهدی
11 ماه قبل

اومد رایگان بزار

متین
متین
11 ماه قبل

عالی

9
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x